گوشی Surface Duo 3 شبیه گلکسی زد فولد 4

گوشی Surface Duo 3 شبیه گلکسی زد فولد 4

ظاهرا مایکروسافت در حال کار بر روی جانشینی برای سرفیس Duo 2 است. یک پتنت طراحی یک محصول جدید سرفیس را فاش کرده است. این ممکن است Surface Duo 3 باشد، که به اندازه کافی جالب، دارای طراحی شبیه به گوشی هوشمند تاشو سامسونگ است.

بر اساس گزارش WindowsLatest، غول فناوری آمریکایی ممکن است در نظر دارد این مدل جدید Surface Duo 3 را در سال آینده عرضه کند. در حال حاضر، هنوز مشخص نیست که آیا این شرکت واقعاً در حال کار بر روی یک گوشی با مارک سرفیس مایکروسافت است یا خیر، اما شایعات قبلی حاکی از آن است که پتنت جدید مورد بحث Surface Duo 3 است. طراحی دستگاه جدید طبق توضیحات رسمی، حق ثبت اختراع مربوط به “دستگاه نمایشگر تاشو” است که به وضوح در تصاویر ثبت اختراع نشان داده شده است. این برنامه در سال 2021 ثبت شد و اوایل امسال منتشر شد. این یک تلفن تاشو دستی را نشان می‌دهد که برخلاف سرفیس Duo اصلی دو صفحه نمایش جداگانه داشت که در وسط با یک لولا به هم متصل شده بودند. این بار، این شرکت در حال کار بر روی ساخت دستگاهی با یک صفحه نمایش است که طراحی انعطاف پذیری دارد.

گوشی Surface Duo 3 شبیه گلکسی زد فولد 4

جالب اینجاست که پتنت مایکروسافت همچنین این نمایشگر را به عنوان قابلیت چرخش بین صفر تا 360 درجه توصیف می کند. با نگاهی به تصاویر ثبت اختراع، می‌توانیم یک تلفن تاشو ببینیم که می‌تواند به عنوان تبلت با نمایشگر باز یا یک تلفن هوشمند معمولی در هنگام تا شدن نمایشگر استفاده شود. به عبارت دیگر، طراحی آن کاملا شبیه به Galaxy Z Fold 4 سامسونگ است. به خاطر داشته باشید که این هنوز فقط یک درخواست ثبت اختراع است.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا بزودی مایکروسافت این محصول جدید خود را معرفی و عرضه کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اسامی 150 بازی هنگام لانچ Xbox Cloud Gaming مشخص شد

نظرات در مورد : گوشی Surface Duo 3 شبیه گلکسی زد فولد 4

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *