نمایشگر گوشی تاشو ویوو X Flip ساخت شرکت BOE است

نمایشگر گوشی تاشو ویوو X Flip ساخت شرکت BOE است

ویوو X Flip اولین گوشی تاشو عمودی این شرکت محسوب می شود. این گوشی به تازگی در کنار گوشی تاشو X Fold 2 عرضه شد و دارای ویژگی‌های قابل توجهی بوده که آن را به رقیبی شایسته برای اوپو Find N2 Flip و Galaxy Z Flip 4 تبدیل می‌کند. صفحه نمایش بزرگ AMOLED بیرونی با سایز 3 اینچی و صفحه نمایش 6.74 داخلی، دو ویژگی برجسته این تلفن هوشمند هستند. پنل اصلی این شرکت از یک صفحه نمایش ساخته شده توسط BOE با مواد نورانی جدید Q9 و فناوری نرخ نوسازی پویا تطبیقی استفاده می کند.

Vivo X Flip در روزهای گذشته معرفی شد و این شرکت اکنون اطلاعات جالبی در مورد صفحه نمایش به اشتراک گذاشته است. طبق اعلام رسمی، صفحه‌نمایش‌های OLED تطبیقی منحصربه‌فرد داخلی و خارجی را که توسط BOE چین ساخته شده‌اند، به همراه دارد.

سری ویوو X Flip دارای یک راه حل برتر فناوری صفحه نمایش OLED انعطاف پذیر از BOE است که به فناوری شیشه فوق نازک (UTG) این شرکت مجهز شده است. با استفاده از UTG، دوام و انعطاف پذیری صفحه نمایش تاشو به طور قابل توجهی بهبود یافته و آن را باریک تر و کمتر مستعد آسیب به نمایشگر می کند.

علاوه بر این، گوشی دارای یک صفحه نمایش تاشو اولد 6.74 اینچی با محلول تاشو و خمش قطره آب BOE است. صفحه نمایش پس از خم شدن و باز شدن صاف می ماند، با این حال، چین قابل توجهی وجود دارد. ادعا می‌شود که این پنل با فناوری نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتز، سرعت پاسخ لمسی صاف را ارائه می‌دهد.

هر دو صفحه نمایش داخلی و خارجی دوگانه از مواد شب تاب Q9 جدید BOE استفاده می کنند که یک صفحه نمایش رنگی بهینه با فناوری طیف رنگی گسترده و حداکثر روشنایی 1200 نیت را ارائه می دهد. این شرکت همچنین از فناوری کاهش نور PWM با فرکانس فوق‌العاده استفاده کرده که با کاهش آسیب احتمالی ناشی از سوسو زدن صفحه نمایش در محیط‌های تاریک از چشم‌ها محافظت می‌کند. علاوه بر این، نور آبی مضر روی صفحه نمایش از طریق بهینه سازی واحد ساختاری ساطع کننده نور صفحه به حداقل می رسد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آشکار شدن مشخصات ویوو Y22

نظرات در مورد : نمایشگر گوشی تاشو ویوو X Flip ساخت شرکت BOE است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *