مشخصات کلیدی گوشی اوپو Find X4 Pro فاش شد

مشخصات کلیدی گوشی اوپو Find X4 Pro فاش شد

اوپو گوشی های پرچمدار Find X3 و Find X3 Pro را در ماه مارس سال جاری معرفی کرد. جدا از چیپست های مختلف مانند اسنپدراگون 870 و اسنپدراگون 888، هر دو گوشی دارای مشخصات یکسانی هستند. طبق گزارش ها، سازنده چینی در حال کار بر روی تلفن های هوشمند Find X4 و Find X4 Pro است. انتظار می‌رود که Find X4 دو تا سه ماهه اول سال 2022 معرفی شود. امروز، Digital Chat Station اطلاعات کلیدی از گوشی هوشمند Find X4 Pro را به اشتراک گذاشت.

هفته گذشته، Digital Chat Station ادعا کرد که نسل بعدی گوشی‌های هوشمند Find از شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی می‌کنند. اکنون این افشاگر با برخی مشخصات بیشتر از همان گوشی هوشمند بازگشته است.

طبق اطلاعات فاش شده جدید، Find X4 / X4 Pro دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی است که از وضوح 2K و نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می کند. این دستگاه از تراشه sm8450 بهره می‌برد که چیزی نیست جز پلتفرم موبایل اسنپدراگون 8 Gen1 که قرار است تا پایان نوامبر به طور رسمی معرفی شود.

برای بخش سلفی، دوربین 32 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. پیکربندی دوربین عقب این دستگاه نیز شامل یک لنز 50 مگاپیکسلی (1/1.5 اینچ)، یک لنز 50 مگاپیکسلی دیگر (1/1.5 اینچ) و یک دوربین 13 مگاپیکسلی (یا 12 مگاپیکسلی) با زوم 2 برابری خواهد بود.

در حالی که انتظار می رود Find X4 / X4 Pro با 12 گیگابایت رم وارد بازار شود، در مورد حافظه داخلی آن صحبتی نشده است. این دستگاه از شارژ 80 وات  پشتیبانی خواهد کرد، اما ظرفیت باتری هنوز مشخص نیست.

به جز اسنپدراگون 8 نسل 1 و شارژ 80 واتی، سایر مشخصات گوشی با Find X3 Pro یکسان است. از این رو، به نظر می رسد با تمامی ویژگی های نسل بعدی پرچمدار اوپو آشنا هستیم. برند چینی درصدد است بزودی محصولی را معرفی کند که دارای طراحی بهبودیافته و سخت افزار قابل قبول است.

جزئیات دقیق بیشتری موجود نیست تا به آن پرداخت و پیش بینی می شود که سری اوپو Find X4 Pro نه تنها ظاهری پریمیومی و باکیفیت داشته باشند، بلکه می توانند نظر مخاطب خود را بیشتر از قبل جلب کنند.

گذشته از آن اوپو درصدد است پرچمداری را بزودی معرفی کند که می تواند نظر مخاطب را جلب سازد. هیچ تصویر و یا اطلاعات دقیق دیگری دردست نیست و اوپو هم مشخص نکرده این اسمارتفون ها دقیقا چه تاریخی رونمایی می شوند. باتوجه به سنت همیشگی شرکت چینی، انتظار داریم در نیمه نخست سال 2022 شاهد رونمایی و عرضه باشیم. به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود که این شرکت چه محصولی را برای سال 2022 تدارک دیده و باید انتظار زیادی داشت یا با گزینه ای ساده رو به رو هستیم.

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعاتی از نمایشگر گوشی اوپو Find X6 Pro

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مشخصات کلیدی گوشی اوپو Find X4 Pro فاش شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *