نسل جدید Galaxy Tab A8 سامسونگ معرفی شد

نسل جدید Galaxy Tab A8 سامسونگ معرفی شد

شرکت سامسونگ در نهایت پس از مدت‌ها انتظار نسل جدید Galaxy Tab A8 را به عنوان تبلتی میان رده با نمایشگر 10 اینچی رونمایی کرده است و گویی شایعات به حقیقت اشاره داشتند و با مدلی رده میانی خوش قیمت رو به رو هستیم.

سامسونگ در سکوت خبری از تبلت ارزان قیمت گلکسی تب A8 خود را در یک بیانیه مطبوعاتی رونمایی کرد. افشای اطلاعات قبلی تا حدودی در مورد قیمت، طراحی و مشخصات آن به ما گفته بود و بیشتر اطلاعات موجود در افشای های مذکور درست بود. با در نظر گرفتن همه موارد، گلکسی تب A8 در بهترین حالت، یک ارتقاء تدریجی نسبت به تب A7 2020 است.

نسل جدید Galaxy Tab A8 دارای صفحه نمایش 10.4 اینچی TF LCD با وضوح FHD بوده که تراکم پیکسلی 216PPI و نسبت تصویر 16:10 دارد. در حالی که کمی بزرگتر از صفحه نمایش 10.4 اینچی قبلی مدل قبلی است، اما پیکسل کمتری در هر اینچ دارد. ما یک سنسور دوربین 8 مگاپیکسلی در عقب داریم و یک حسگر 5 مگاپیکسلی برای بخش دوربین سلفی که پیکربندی مطلوبی است.  در طراحی ظاهری شاهد تبلتی با طراحی عقب شبیه به ریلمی پد هستیم که یک حسگر دوربین در قسمت عقب بالا سمت چپ دارد.

سامسونگ از ذکر اینکه چه پردازنده ای برای گلکسی تب A8 در نظر گرفته، منصرف شده است. وب سایت این شرکت صرفاً بیان می کند که یک چیپست “هشت هسته ای 2 گیگاهرتز” در این تبلت جای گرفته، اما ما به طور واقعی می دانیم که یک چیپست UNISOC Tiger T618 است. با توجه به پایگاه داده گیگ بنچ، این تا حدودی نسبت به کوالکام Snapdragon 662  ارتقا یافته است. پردازنده ای که در گلکسی تب ای 7 به کار گرفته شد.

در سایر مشخصات باید به حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی 128 گیگابایتی قابل ارتقا تا 1 ترابایت اشاره کرد.

تبلت سامسونگ Galaxy Tab A8 از یک باتری 7040 میلی آمپر ساعتی که به پشتیبانی شارژ سریع 15 واتی می پردازد، بهره می برد. از دیگر ویژگی های آن می توان به وای فای 802.11 b/g/n/ac، بلوتوث 5.0، 4G LTE و Samsung Knox اشاره کرد. احراز هویت بیومتریک در اکثر موارد به دلیل عدم وجود حسگر اثر انگشت وجود ندارد، اما از Face Unlock پشتیبانی می‌شود. گلکسی تب A8 اندروید 12 را با رابط کاربری One UI 4.0 همراه دارد.

بیشتر بخوانید  سیستم تشخیص چهره ی گلکسی اس 9 سامسونگ سریع تر خواهد بود

سامسونگ گلکسی تب A8 را در سه رنگ خاکستری، نقره ای و طلایی صورتی به فروش خواهد رساند. در اواخر دسامبر باید شاهد عرضه اروپا این تبلت باشیم و در ژانویه 2022 نیز باید شاهد عرضه جهانی باشیم. هر چند قیمت مشخص نیست اما بیش از 250 دلار نخواهد بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نسل جدید Galaxy Tab A8 سامسونگ معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *