صفحه نمایش بزرگ موتورولا Razr 40 Ultra در تصویری فاش شد

صفحه نمایش بزرگ موتورولا Razr 40 Ultra در تصویری فاش شد

چندین گزارش ادعا کرده اند که موتورولا Razr+ 2023، با نام مستعار Motorola Razr 40 Ultra، بزرگترین نمایشگر بیرونی را در میان گوشی های تاشو عمودی خواهد داشت. در حالی که انتظار می رود این دستگاه در 1 ژوئن به صورت جهانی معرفی شد، شعبیه چینی این برند پیشتر تیزرهایی را منتشر کرد. در جدیدترین افشا، اوان بلاس، منبع خبری مشهور، رندرهای جدیدی از موتورولا ریزر 40 اولترا را به اشتراک گذاشته است.

تصاویر متعدد منتشر شده توسط Blass همچنین نشان می دهد که Razr 40 Ultra چندین گزینه سفارشی سازی برای صفحه نمایش بیرونی ارائه می دهد. این به کاربران امکان خواهد داد طرح‌بندی، فونت‌ها، اندازه فونت، رنگ‌ها، شکل نمادها، صداها، سایز صفحه نمایش و تم را شخصی‌سازی کنند.

صفحه نمایش بزرگ موتورولا Razr 40 Ultra در تصویری فاش شد

برخی از تصاویر نشان می دهد که دستگاه به لولای قرمز رنگ مجهز شده است. به نظر می رسد که Motorola Razr 40 Ultra به صفحه نمایش 3.5 اینچی مجهز شد. همانطور که مشاهده می شود دوربین های دوگانه افقی و فلاش LED در گوشه نمایشگر قرار گرفته اند.

طبق گزارش‌ها، موتورولا Razr 40 Ultra با یک پنل 6.7 اینچی تاشو OLED FHD+ که نرخ نوسازی 144 هرتز را ارائه می‌کند، وارد بازار می‌شود. به نظر می رسد این دستگاه به اسکنر اثر انگشت جانبی مجهز شده است.

انتظار می رود چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، قدرت ریزر 40 اولترا را با 8 گیگابایت رم تامین کند. این دستگاه دارای باتری 3640 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی است. ممکن بوده با سیستم عامل اندروید 13 مبتنی بر My UX 5 عرضه شود. انتظار داریم که Razr 40 Ultra در بازارهای مختلف با سامسونگ Galaxy Z Flip 5، اوپو Find N2 Flip و ویوو X Flip رقابت کند.

در اخباری مرتبط انتظار می‌رود موتورولا Razr+ 2023 در هفته‌های آینده به‌عنوان یک محصول تاشو رده بالا معرفی شود که در مقابل گوشی‌هایی مانند سامسونگ Galaxy Z Flip4 و اوپو Find N2 Flip قرار خواهد گرفت. این شرکت شروع به انتشار تصاویر تیزری از گوشی در شبکه های اجتماعی کرده است. در جدیدترین تیزر منتشر شده Weibo (از طریق)، موتورولا به اشتراک گذاشته  که Razr+ 2023 دارای نمایشگر ثانویه بزرگتر و نرخ نوسازی صفحه نمایش سریعتر خواهد بود. جدا از این، تصویر تیزر جدیدی که توسط این برند به اشتراک گذاشته شده، نصب دوربین دوگانه در عقب و فلاش LED را تأیید می کند.

بیشتر بخوانید  گزینه های رنگی گوشی موتورولا Edge 30 Neo مشخص شد

منبع

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : صفحه نمایش بزرگ موتورولا Razr 40 Ultra در تصویری فاش شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *