گوشی پرچمدار ویوو iQOO 9T رونمایی شد

گوشی iQOO 9T ویوو پرچمدار رونمایی شد

iQOO یک گوشی پریمیومی جدید به نام iQOO 9T در هند عرضه کرده است. این گوشی اولین تلفن هوشمند با جدیدترین چیپست Snapdragon 8+ Gen 1 است و نسخه ریبرند شده iQOO 10 است که اخیراً در چین عرضه شد. جدا از چیپست، طراحی الهام گرفته از BMW Motorsport، شارژ سریع 120 واتی و موارد دیگر هم در این گزینه قابل مشاهده است.

iQOO 9T شباهت زیادی به iQOO 9 Pro دارد، با این تفاوت که ماژول دوربین عقب از نظر سایز کوچکتر شد. این مدل در رنگ های آلفا و افسانه عرضه می شود. گزینه دوم دارای نوارهای آبی و قرمز در پشت شیشه مات AG با رنگ سفید است.

این دستگاه به دوربین سه گانه مجهز شده که شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور GN5 سامسونگ و OIS، یک دوربین 13 مگاپیکسلی اولتراواید/ماکرو و یک لنز 12 مگاپیکسلی پرتره/تله فوتو می شود. این گوشی از ویژگی‌های مختلف دوربین مانند Super Night Video، عکس XDR، حالت ورزشی حرفه‌ای، حالت پرتره، ویدیوی دوگانه، ویدیوی حرکت آهسته، زوم تا 20 برابر و موارد دیگر پشتیبانی می‌کند. یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی هم تدارک دیده شده است. در بخش جلو، این تلفن هوشمند به یک صفحه نمایش 6.78 اینچی سامسونگ E5 AMOLED 2D منعطف Full HD+ با پشتیبانی از نرخ نوسازی 120 هرتز، پشتیبانی 100 درصدی از طیف رنگی DCI-P3، حداکثر روشنایی 1500 نیت، نرخ نمونه برداری لمسی 360 هرتز و HDR1+ مجهز شد.

 گوشی iQOO 9T ویوو پرچمدار رونمایی شد

iQOO 9T مجهز به تراشه V1+ این شرکت است که برای بهبود عملکرد گیمینگ و تصویربرداری طراحی شد. تراشه نمایشگر از MEMC پشتیبانی می کند و می تواند نرخ فریم را افزایش دهد و رنگ های نمایشگر را برای یک جلسه گیمینگ همه جانبه افزایش دهد. الگوریتم های تراشه نویز را کاهش می دهند و دید در شب شدید را در زمان واقعی فعال می کنند.

Snapdragon 8+ Gen 1 قلب تپنده دستگاه بوده که با حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. باتری 4700 میلی آمپر ساعتی آن از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می کند. این می تواند گوشی را در حدود 20 دقیقه به طور کامل شارژ کند. iQOO 9T سیستم عامل FunTouch 12 مبتنی بر اندروید 12 را اجرا می کند. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به دو بلندگوی استریو، موتور خطی X-Axis دوگانه، سیستم خنک‌کننده مایع محفظه بخار، لمس دوگانه هیولا، اسکنر اثر انگشت درون صفحه‌نمایش، پشتیبانی از 5G، USB Type-C، NFC و غیره اشاره کرد.

بیشتر بخوانید  احتمال رونمایی از گوشی ویوو Y78+

iQOO 9T برای نسخه 8 گیگابایتی + 128 گیگابایتی 49999 روپیه و برای مدل 12 + 256 گیگابایتی 54999 روپیه قیمت دارد. اکنون از طریق وب سایت شرکت قابل خرید است. از 4 آگوست از طریق آمازون در دسترس خواهد بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی پرچمدار ویوو iQOO 9T رونمایی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *