نسل جدید سری A اوپو با دوربین 108 مگاپیکسلی

نسل جدید سری A اوپو با دوربین 108 مگاپیکسلی

گزارش جدیدی جزئیات جالبی را در مورد گوشی هوشمند آینده Oppo فاش کرده است. ظاهراً این شرکت قصد دارد یک مدل جدید از سری A میان رده محبوب خود را روانه بازار کند، با این حال، این دستگاه دارای برخی مشخصات و ویژگی های بالا خواهد بود.

این خبر از یک ایستگاه چت دیجیتال که اطلاعات را در Weibo (یک وب سایت میکروبلاگینگ چینی) به اشتراک گذاشته بود، می رسد. در این پست در رسانه های اجتماعی، او اظهار داشت که این برند در حال کار بر روی مدل جدیدی از سری A اوپو است که دارای بالاترین نسبت صفحه نمایش به بدنه تاکنون است، که ادعایی بلند است. علاوه بر این، صفحه نمایش دارای یک دوربین منفرد سوراخ در جلو است و صفحه نمایش نیز یک پنل خمیده است.

جالب اینجاست که بیشتر نشت‌های جدید به تمام ویژگی‌های مربوط به نمایشگر اشاره می‌کنند، به طوری که طبق گزارش‌ها، این پنل همچنین نور PWM 2160 هرتزی را نیز ارائه می‌کند. جدای از این مشخصات، Digital Chat Station همچنین اعلام کرد که گوشی هوشمند جدید سری A اوپو دارای یک دوربین اصلی بزرگ 108 مگاپیکسلی در پشت خواهد بود. متأسفانه، وی جزئیات دیگری در مورد دوربین های عقب فاش نکرد، بنابراین ما هیچ اطلاعاتی در مورد سنسورهای دیگر یا حتی تعداد دوربین های پشتی نداریم.

در نهایت، منبع اطلاعاتی همچنین به اشتراک گذاشت که غول فناوری چینی گوشی هوشمند جدید سری A را با پشتیبانی از شارژ سریع تا 67 وات نیز عرضه خواهد کرد. با این حال، Digital Chat Station هیچ اطلاعات دیگری در مورد باتری یا ظرفیت کل آن فاش نکرد. به خاطر داشته باشید که در حال حاضر این فقط یک گزارش تایید نشده است، بنابراین این خبر را باید شایعه در نظر بگیرید و برای به‌روزرسانی‌های بیشتر در مورد این موضوع همراه باشید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آپدیت ColorOS 14 برای چهار دستگاه منتشر شد

نظرات در مورد : نسل جدید سری A اوپو با دوربین 108 مگاپیکسلی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *