نسل بعدی ایرپادز مکس اواخر 2025 معرفی می شود

نسل بعدی ایرپادز مکس اواخر 2025 معرفی می شود

در مقایسه با گوشی‌های هوشمند، ساعت‌های هوشمند و حتی تبلت‌های اپل، «محصولات آکوستیک» اپل از لحاظ زمان‌بندی راه‌اندازی و ارتقای واقعی بسیار غیرقابل پیش‌بینی‌تر هستند.

به عنوان مثال، احتمالاً انتظار نداشتید که HomePod “فول سایز” امسال با طراحی بسیار آشنا پس از بازنشستگی نسل اول در سال 2021 و موفقیت عظیم مدل کوچک عرضه شده در اواخر سال 2020، بازگردد.

تا حدودی مشابه، پیش‌بینی دقیق زمان اولین عرضه تجاری AirPods Pro 2 دشوار بود و شاید حتی پیش‌بینی اینکه چه اتفاقی ممکن است آینده (و به‌ویژه زمانی که این گام بعدی برداشته می‌شود) برای خط تولید هدفون‌های بی‌سیم واقعی در صنعت کوپرتینو سخت‌تر باشد. .

خوشبختانه، دیگر نیازی به حدس‌های تصادفی ندارید، زیرا مینگ چی کو برای همین است. البته، پیش‌بینی‌های این تحلیل‌گر معتبر معمولاً بیشتر از عقل سلیم و غریزه است، و اگرچه هیچ منبع روشنی برای آخرین پیش‌بینی منتشر شده در توییتر ذکر نشده است، این احتمالاً به اندازه این موارد قابل اعتماد است … خیلی زود در فرآیند توسعه یک محصول

درست است، هوم پاد مینی 2، ایرپاد مکس 2 و یک ایرپاد بدون نام «نسخه ارزان قیمت» ظاهراً همگی بسیار دور هستند و احتمالاً در نیمه دوم سال 2024 یا نیمه اول 2025 اعلامیه مشترکی را مشاهده می کنند.

اگر به‌طور عجیبی آشنا به نظر می‌رسد، توجه داشته باشید، ممکن است به این دلیل باشد که Kuo در واقع پیش‌بینی مشابهی را چند هفته پیش برای AirPods Max 2 و یک جفت AirPods بی‌سیم واقعی «مقرون‌به‌صرفه‌تر» با قیمت 99 دلار به اشتراک گذاشت.

این بدان معناست که عنصر جدیدی که به شایعات امروز اضافه شده است، نسل بعدی اسپیکر هوشمند مینیاتوری اپل است، که در صورتی که Kuo دوباره درست گفته باشد، تقریباً چهار سال پس از عرضه اولیه خود به بازار خواهد آمد. مطمئناً زمان زیادی برای به روز کردن چنین دستگاه محبوبی است، اما هوم پاد «استاندارد» دوباره در کانون توجه قرار گرفته است و بدیهی است که کاهش و تضعیف آن در سال 2023 یا حتی اوایل سال 2024 منطقی نخواهد بود.

نسل دوم ایرپاد مکس نیز می‌تواند حدود چهار سال پس از نسخه افتتاحیه هدفون‌های فوق‌العاده روی گوش اپل، روشنایی روز را ببیند، در حالی که ایرپادهای «کم‌هزینه» که انتظار می‌رود زودتر از H2 2024 با قیمت 100 دلار شروع شوند، ممکن است دارای این هدفون باشند. نام تجاری Lite چند بار در چند سال گذشته شایعه شده است.

بیشتر بخوانید  برتری گوشی های هوشمند سامسونگ نسبت به اپل در فروش در کشور آمریکا

البته احتمال دیگر این است که ما در اینجا با یک مدل پایه ایرپاد 4 روبه‌رو هستیم که احتمالاً با یک مدل گران‌تر و ارزان‌تر همراه با کیس شارژ شیک‌تر همراه خواهد بود. در همین حال، هیچ کلمه ای در مورد نسخه بالقوه AirPods Pro 3 وجود ندارد، که طبیعتا با توجه به سن کم Pro 2 منطقی است.

اگر بخواهیم حدس بزنیم بر اساس اینکه اپل چقدر طول کشید تا مدل اصلی را ارتقا دهد، احتمالاً انتظار داریم نسل سوم AirPods Pro با قابلیت حذف نویز در اواخر سال 2025 وارد قفسه‌های فروشگاه شود.

پس از آن، با توجه به اینکه ایرپادهای غیرپرو 3 تنها دو سال و نیم پس از ایرپادهای غیرپرو 2 منتشر شدند، شاید بهترین کار این باشد که از حدس و گمان های زودهنگام بیش از حد خودداری کنید و به سادگی منتظر بمانید و ببینید که اپل در چه زمینه ای قرار دارد. فروشگاه… در حالی که گهگاه به افراد حرفه ای مانند مینگ-چی کو گوش می دهید.

جای تعجب نیست که Kuo هیچ اطلاعات (یا پیش‌بینی) ملموسی برای به اشتراک گذاشتن ویژگی‌ها و قابلیت‌های سه محصول صوتی که قرار است تولید انبوه را در «اوایل ساعت 24» آغاز کنند، ندارد. برای چنین چیزی خیلی زود است، حتی اگر خانواده آیفون 16 2024 نیز در اخبار با مجموعه ای از جزئیات است که ممکن است در پایان مشخص شود یا نباشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نسل بعدی ایرپادز مکس اواخر 2025 معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *