نسخه New Year Edition هدفون فریبادز هوآوی معرفی شد

نسخه New Year Edition هدفون فریبادز هوآوی معرفی شد

هواوی اعلام کرده است که نسخه سال نوی خود از سری ایرفون های FreeBuds را درست در زمان «سال خرگوش» سنتی در سال 2023 عرضه کرده است. این هدفون های نسخه ویژه دارای حکاکی خرگوش بامزه بر روی قاب گوشی خواهند بود که جلوه خاصی به آن می بخشد. از هوس تجربه شنیداری شما.

مشتریان می‌توانند از میان طیف وسیعی از دستگاه‌های سازگار، از جمله Huawei FreeBuds Pro 2 در آبی ستاره‌ای یا سفید سرامیکی، FreeBuds Lipstick در Whisper یا Frost، FreeBuds 4E در سفید سرامیکی و FreeBuds 5i در سفید سرامیکی انتخاب کنند. همه این هدفون ها اکنون در فروشگاه رسمی هوآوی برای خرید در دسترس هستند، جایی که مشتریان می توانند سرویس حکاکی نسخه جدید سال را نیز خریداری کنند.

به مناسبت راه اندازی نسخه سال نو، هواوی همچنین هدایایی را برگزار می کند که در آن دو برنده خوش شانس یک Huawei Band 6 دریافت می کنند. برای ورود، کافی است فروشگاه رسمی هواوی را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید و اعلامیه نسخه سال جدید را با آنها به اشتراک بگذارید. هشتگ مناسب

نسخه سال جدید FreeBuds راهی عالی برای افزودن حسی از هوس و خوش شانسی به تجربه گوش دادن شما در سال آینده خرگوش است. این فرصت را از دست ندهید که یک جفت از این هدفون نسخه ویژه داشته باشید و در جشن های سال جدید شرکت کنید.

انتظار داریم شرکت هوآوی هر سال نسل جدیدی از هدفون های خود را معرفی کند و این مدل هم به مناسبت سال نو چینی و میلادی تدارک دیده شده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مدل کالکتورز گوشی Mate X2 هوآوی رونمایی شد

نظرات در مورد : نسخه New Year Edition هدفون فریبادز هوآوی معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *