نسخه پایه ایسوس ROG Ally بیش از 600 دلار است

نسخه پایه ایسوس ROG Ally بیش از 600 دلار است

ایسوس آماده است تا کنسول دستی خود، ROG Ally را در 11 می رسما معرفی کند، و ما پیش از رونمایی رسمی آن، از طریق منابع نزدیک صنعت، اطلاعات بیشتری کسب کردیم. اخیراً جزئیات قیمت مدل Extreme فاش شده و اکنون اطلاعاتی از قیمت مدل پایه ROG Ally با پردازنده AMD Z1 توسط SnoppyTech منتشر شده است.

طبق اطلاعات فاش شده، مدل پایه ایسوس ROG Ally با قیمت 599.99 دلار به همراه 16 گیگابایت رم LPDDR5 و 256 گیگابایت حافظه اس اس دی NVMe M.2 عرضه خواهد شد.

ROG Ally در دو نوع چیپ مختلف عرضه خواهد شد و مدل پایه از پردازنده AMD Ryzen Z1 قدرت می گیرد. همچنین انتظار می‌رود این دستگاه دارای صفحه نمایش ۷ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، نسبت تصویر ۱۶:۹ و حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت باشد. علاوه بر این، دستگاه سیستم‌عامل ویندوز 11 را دربرمی گیرد و با پلتفرم‌های بازی محبوب مانند برنامه‌های EA، Epic Games، Steam و گیم پاس Xbox سازگار خواهد بود. گفته می‌شود ROG Ally دارای اسلات کارت microSD اختصاصی، درگاه USB Type-C و قابلیت شارژ سریع 65 واتی است.

در سایر مشخصات، شایعه شده که این کنسول دستی دارای حسگر اثر انگشت جانبی و پشتیبانی از صدای Dolby Atmos برای کیفیت صدای برتر است. همچنین ممکن بوده چندین لوازم جانبی مانند ایسوس ROG Raikiri Pro Controller، ایسوس ROG Cetra Earbuds (TWS) و کیف را دربرگیرد. علاوه بر این، دستگاه دارای یک لوله حرارتی با هیت سینک خاص، یک پورت اتصال برای پردازنده گرافیکی خارجی ایسوسXG Mobile، دکمه های شانه ای و جک 3.5 میلی متری صدا خواهد بود. ROG Ally در حال تبدیل شدن به یک دستگاه قدرتمند به عنوان کنسول دستی است و با قیمت رقابتی نسخه پایه، مطمئناً توجه زیادی را در بازار به خود جلب خواهد کرد.

پیش بینی شده بزودی با معرفی آن اطلاعات بیشتری کسب شود. ایسوس در تلاش است سبد محصول خود را با مدل های متنوعی پر نماید. این کنسول دستی نیز بی شک برای گیمرها جذابیت داشته و می تواند جالب توجه باشد. این برند تایوانی همیشه محصولات خود را با ویژگی های هیجان انگیزی همراه می سازد. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

بیشتر بخوانید  گوشی ایسوس Zenfone 10 معرفی شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نسخه پایه ایسوس ROG Ally بیش از 600 دلار است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *