تبلت میان رده Honor Pad 7 آنر معرفی شد

هواوی اخیراً برند Honor را فروخته و این شرکت اکنون به طور مستقل اداره می شود. به زودی پس از جدا شدن از هواوی ، آنر گوشی هوشمند آنر V40 خود را روانه بازار کرد و امروز این شرکت Honor V40 Lite Luxury Edition را در چین راه اندازی کرد.

در همین رویداد ، این شرکت همچنین تبلت جدید خود را با نام Honor Pad 7 روانه بازار کرده است. این گوشی از یک صفحه نمایش 10.1 اینچی Full HD با نسبت صفحه نمایش به بدنه 80 درصد بهره می برد. علاوه بر این ، صفحه نمایش توسط TUV Rheinland برای محافظت از چشم گواهی شده است.

این شرکت برای سهولت کار چند کاره برای کاربران ، پشتیبانی از Split Screen را برای حداکثر چهار برنامه مختلف ارائه می دهد. به کاربران امکان می دهد تا همزمان از برنامه های مختلف استفاده و استفاده کنند. به عنوان مثال ، این می تواند برای گوش دادن به سخنرانی ها ، بررسی مواد ، و یادداشت برداری – همه در همان زمان استفاده شود.

تبلت ها به وسیله ای برای دانش آموزان تبدیل شده اند و برای استفاده بیشتر از این موارد ، آنر یک مرکز آموزش را در این دستگاه فراهم کرده است که به کودکان اجازه می دهد تا روی تلاش های یادگیری خود تمرکز کنند.

تبلت جدید آنر کارآمد و خوش قیمت

از نظر داخلی ، این دستگاه از چیپ ست MediaTek Helio G80 بهره می برد که نسبت به مدل قبلی خود که از سیستم HiSilicon Kirin 710A SoC هوآوی پشتیبانی می کرد ، یک تغییر اساسی محسوب می شود. این تبلت از سیستم عامل اندروید 10 استفاده می کند.

نسخه Honor Pad 7 Wi-Fi در دو نوع ارائه می شود – 4 گیگابایت RAM + 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و 4 گیگابایت RAM + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی ، به ترتیب 1399 یوان (215 دلار پوند) و 1699 یوان (261 دلار) هزینه می شود. همچنین یک نسخه LTE وجود دارد که دارای 4 گیگابایت RAM + 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و 4 گیگابایت RAM + 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی است که به ترتیب 1599 یوان (246 دلار پوند) و 1899 یوان (292 دلار) قیمت دارند.

بیشتر بخوانید  چهار تبلت پر فروش زیر یک میلیون تومان در بازار ایران

این در دو گزینه رنگی – آبی و سیاه وجود دارد. این دستگاه ها از تاریخ 26 مارس در کشور اصلی چین برای خرید در دسترس خواهند بود در حالی که پیش فروش از امروز آغاز می شود و نسخه Wi-Fi اولین فروش خواهد بود. انتظار می رود شرکت آنر بزودی مدل های پرچمداری هم به لیست تبلت های خود بیافزاید و تنها به این مدل میان رده بسنده نخواهد کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تبلت میان رده Honor Pad 7 آنر معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *