اسپیکر قدرتمند سونی SRS-XV900 معرفی شد

اسپیکر قدرتمند سونی SRS-XV900 معرفی شد

سونی جدیدترین اسپیکر خود به نام بلندگوی SRS-XV900 را معرفی کرده و  ماه اکتبر در بریتانیا و اروپا در دسترس قرار می گیرد. اسپیکر جدید سونی SRS-XV900 در ماه آینده با قیمت 999 پوند در بریتانیا و 1199 یورو در اروپا به فروش می رسد.

سونی به تازگی از عرضه SRS-XV900 جدید، قدرتمندترین و پر سر و صداترین بلندگوی مهمانی بلوتوث در طیف بلندگوهای بی سیم سری X خبر داد. این بلندگو بخشی از چشم انداز “LIVE LIFE LOUD” را تشکیل می دهد تا تجربیات سرگرمی صوتی هیجان انگیزی را به دوستداران موسیقی در سراسر جهان ارائه دهد. باید با صدای کامل زندگی کرد و این به این معنی است که می‌توانید از صدایی شفاف و غنی از بلندگوی جدید SRS-XV900 سونی لذت ببرید تا از تک تک لحظات نهایت استفاده را ببرید.

با SRS-XV900 از صدای همه جانبه قدرتمند لذت ببرید. این اسپیکر بی سیم طوری طراحی شده است که فضا را با صدا پر می کند. این بلندگو با واحد بلندگوی X-Balanced ارائه می‌شود و دیافراگم غیر دایره‌ای آن با به حداکثر رساندن مساحت بلندگو و همچنین پورت جت باس برای ارائه باس عمیق، قوی و قدرتمند، فشار صدای بیشتری می‌دهد و اعوجاج صدا را کاهش می‌دهد. درایورهای میان رده وضوح صدای عالی را ارائه می دهند و 6 توییتر جلو، جانبی و پشتی صدایی با فرکانس بالا را در اطراف پخش می کنند.

از آنجایی که هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه Sony SRS-XV90 جدید نداریم، تنها چیزی که می دانیم این است که در ماه اکتبر در بریتانیا عرضه خواهد شد.

منبع

3.5/5 - (4 امتیاز)

بیشتر بخوانید  سونی و عرضه نسل جدید تلویزیون های Bravia XR

نظرات در مورد : اسپیکر قدرتمند سونی SRS-XV900 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *