نخستین مانیتور 27 اینچی 4K شیائومی رونمایی شد

نخستین مانیتور 27 اینچی 4K شیائومی رونمایی شد

شیائومی پس از چند روز انتشار تصویر تیزری، سرانجام اولین مانیتور 4K خود را در چین معرفی کرد. این محصول رسما «مانیتور 27 اینچی 4K شیائومی» نام دارد. اگرچه این شرکت برخی از نکات برجسته خود را به اشتراک گذاشته است، در این بین با محصول جدید آشنا می شویم.

همانطور که از نام آن پیداست، مانیتور جدید شیائومی با شماره مدل XMMNT27NU دارای صفحه نمایش 27 اینچی با حداقل حاشیه است. این پنل IPS LCD دارای وضوح 3840 در 2160 پیکسل (4K) با قابلیت پشتیبانی از 1.07 میلیارد رنگ و روشنایی 400 نیت می باشد.

صفحه نمایش دارای گواهینامه PANTONE و دارای دقت رنگ دلتا E<1، طیف رنگی 99درصدی DCI-P3، طیف رنگی 100درصدی sRGB است. یک کلید فیزیکی اختصاصی برای جابجایی بین چند حالت حرفه ای پایه جهت کاربری مختلف مانند طراحی CG، طراحی CAD و موارد دیگر وجود دارد.

این پنل دارای گواهینامه TÜV Rheinland برای انتشار نور آبی کم است. همچنین از استاندارد VESA DisplayHDR 400 HDR و کم نور DC پشتیبانی می کند. این نمایشگر شیائومی طیف گسترده ای از گزینه های اتصال مانند 2 x HDMI 2.1، 1 x DP 1.4، 1 x USB Type-C، 2 x USB Type-A و یک جک هدفون را ارائه می دهد. پورت USB Type-C از انتقال داده، انتقال صدا/تصویر و خروجی برق تا 90 وات پشتیبانی می کند.

این محصول دارای یک دریچه برای دفع گرما، یک پوشش مغناطیسی برای مخفی کردن پورت ها و یک سوراخ در پایه برای مدیریت کابل است. آخرین ویژگی قابلیت تنظیم آسان پایه در سمت عمودی و افقی یا چپ و راست است.

مانیتور 27 اینچی شیائومی 4K با قیمت 3499 ین (549 دلار) در چین و با 3 سال گارانتی عرضه می شود. این محصول در حال حاضر برای پیش فروش در کشور چین با برچسب قیمت 2999 ین (470 دلار) برای مدت محدودی دردسترس است. اکنون، مشخص نیست که آیا این مانیتور به بازارهای بین المللی راه پیدا خواهد کرد یا خیر. اطلاعات تکمیلی را با مراجعه به وب سایت شیائومی کسب خواهید کرد.

ناگفته نماند در کنار این مانیتور یک مدل 2کی ردمی هم رونمایی شده که ویژگی های ظاهری جذاب با حاشیه کم دارد. همچنین مشخصات فنی برجسته نسبت به رقبا ارائه می دهد و با قیمتی مناسب قابل تهیه است. شرکت شیائومی درصدد است سبد محصول خود را با وجود تکمیل بودن، کامل تر از قبل کرده و گزینه های جدیدی در فهرست محصولات خود قرار دهد.

بیشتر بخوانید  شیائومی از Redmi 10 Power رونمایی کرد

همچنین انتظار داریم شاهد معرفی دستگاه های مرتبط با رایانه شخصی بیشتری باشیم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نخستین مانیتور 27 اینچی 4K شیائومی رونمایی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *