انتشار تصویر رندر شده پیکاپ کیا سورنتو 2020

در صنعت خودروسازی برای سگمنت وانت پیکاپ برندهای بسیاری وجود دارند که هر یک سعی داشته محصول برتری را به بازار عرضه دارند. در این بین شرکت هیوندا موتورز دارنده برندهای بزرگ صنعت یعنی کیا و هیوندا، تاکنون به عرضه محصولی در سگمنت وانت پیکاپ نپرداخت.

پیشتر گفته شد کیا و هیوندا قصد دارند بزودی وانت پیکاپی را معرفی کنند. زیرا در سبد محصولات این برندها هر نوع سگمنتی را به جز وانت پیکاپ می‌توانت یافت. حال باتوجه به گزارش قبل، شایعه شده کیا در نظر دارد براساس شاسی بلند سورنتو 2020، وانتی را در بازار عرضه کند.

اگر این گزارش تایید نشده صحت پیدا کند، با خودرویی خاص از کیا در بازار خودروهای وانت پیکاپ رو به رو خواهیم بود. اطلاعات خاصی مربوط به این مدل در دست نیست و نمی‌دانیم شرکت کره‌ای چه برنامه‌ای در سر دارد. به تازگی تصویر رندر شده وانت پیکاپ مورد اشاره منتشر شد. تصویری که توسط هنرمندان دیجیتالی طراحی شده و اگر به حقیقت تبدیل شود، چهره جالبی را برای سورنتو رقم خواهد زد.

رندر جدید توسط هنرمند مشهور SRK Designs ساخته شده که گاهی اوقات به ایجاد طرح رندری از محصولات آینده می‌پردازد. حال نوبت به کیا سورنتو رسیده که در نسل جدید تغییرات قابل توجهی پیدا کرده و شباهت کمی به نسل پیشین خود دارد.

پیکاپ کیا سورنتو 2020 جذاب تر از رقبا

این وانت پیکاپ کاملا از همان ویژگی‌های طراحی سورنتو 2020 بهره برده و تنها بخش عقب آن برداشته شده تا شباهتی به یک وانت پیکاپ پیدا کند. وانتی با چهره مدرن و جذاب که مشخص نیست به تولید می‌رسد یا خیر. هنگامی که کیا به معرفی نسل جدید سورنتو پرداخت، در واقع از مدلی رونمایی کرد که بسیار متحول شده بوده و شباهتی به نسل پیشین نداشت.

در این تصویر رندر شده نیز وانت پیکاپ کیا سورنتو 2020 همان مدل است که تنها بخش کوچکی از آن تغییر یافته تا به یک وانت پیکاپ تبدیل شود. قطعا چنین خودرویی به رقیب جدی برندهای مطرح بازار تبدیل خواهد شد و کیا آن را در بازار ایالات متحده به فروش خواهد رساند. اگر کیا این مدل را معرفی و عرضه کند، در حقیقت قاتل پیکاپی چون Chevy Colorado را معرفی کرده که در بازار ایالات متحده از محبوبیت بسیاری برخوردار است.

بیشتر بخوانید  معرفی کوتاهی از چند شرکت خودرو ساز

نسخه پایه کلرادو 21300 دلار بوده این در حالی است که سورنتو شاسی بلند با قیمت پایه 26990 دلار قابل خرید است. کیا در ایالات متحده حضور چشمگیری دارد و ممکن است برای مردمان این منطقه محصولی منحصربفرد توسعه دهد. اگرچه این تصویر رندری بیش نیست، اما احتمال دارد که براساس همین رندر وانتی توسعه دهد یا اینکه به طراحی دیگر روی آورد.

جزئیات بیشتری در کار نیست و برند کره‌ای در کنار شریک خود هیوندا سعی در تلاش هستند تا صنعت خودروسازی را بدست گیرند. پیشتر شایعه شده بود که هیوندا درصدد خرید برند BMW بوده، برند بزرگی که خود زیربرندهای مختلفی را دربرمی‌گیرد.

به هر حال بهتر است به انتظار خود ادامه دهیم بالاخره در سال 2020 یا سال‌های آینده کیا و هیوندا محصول پیکاپی برای رقابت با برندهای مطرح امریکایی معرفی خواهند کرد. تاکنون شایعات مختلفی منتشر شد، اما تا زمانی که چراغ سبزی برای تولید نگیرد، نباید به شایعات پرداخت.

 

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر رندر شده پیکاپ کیا سورنتو 2020

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *