ال جی و افزودن اپل تی وی و باقی ویژگی ها به webOS

ال جی و افزودن اپل تی وی و باقی ویژگی ها به webOS

ال جی اعلام کرده است که تعدادی برنامه و ویژگی های اپل را به طیف وسیعی از تلویزیون های webOS خود در بیش از 100 کشور و منطقه در سراسر جهان اضافه کرده است.

اعلامیه ال‌جی به این معنی است که دارندگان مجموعه‌ای از تلویزیون‌ها برای اولین بار به محتوای اپل و ویژگی‌های خانه هوشمند دسترسی خواهند داشت، بدون اینکه عجله‌ای برای خرید تلویزیون جدید در این فرآیند داشته باشند.

ال جی این خبر را از طریق بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد و گفت که برنامه های Apple TV و Apple Music و همچنین پشتیبانی از AirPlay و HomeKit را اضافه می کند. این ویژگی‌ها به اکوسیستم webOS Hub می‌آیند، اگرچه AirPlay و HomeKit فقط در تلویزیون‌های OLED و تلویزیون‌های UHD که دارای webOS Hub 2.0 هستند ارائه می‌شوند.

با افزودن برنامه Apple TV، کاربران می توانند محتوای Apple TV+ و همچنین برنامه های تلویزیونی و فیلم هایی را که از iTunes خریداری و اجاره می کنند تماشا کنند. آنها همچنین به کانال های Apple TV که محتوا را از ارائه دهندگان پشتیبانی شده در زیر بنر Apple TV می آورند، دسترسی خواهند داشت.

مشترکین اپل موزیک می‌توانند به آهنگ‌های خود، از جمله 30000 فهرست پخش انتخاب‌شده، مستقیماً از تلویزیون خود بدون نیاز به استفاده از هیچ برنامه دیگری گوش دهند. آنها همچنین می توانند از موزیک ویدیوهای 4K روی صفحه نمایش بزرگ نیز لذت ببرند.

پشتیبانی از AirPlay به دارندگان تلویزیون های webOS راهی برای پخش بی سیم صدا و تصویر از iPhone، iPad یا Mac می دهد در حالی که پشتیبانی HomeKit خود تلویزیون را به برنامه Home در همان دستگاه ها اضافه می کند. پشتیبانی از HomeKit همچنین به لطف پشتیبانی از سیری در دستگاه‌های اپل از جمله نسل دوم هوم پاد جدید، به تلویزیون‌ها اجازه می‌دهد تا با استفاده از صدای یک شخص، کنترل شوند.

ال‌جی همچنین تأیید کرده است که این ویژگی‌ها برای دارندگان برخی از تلویزیون‌های بیش از 200 شریک از جمله Seiki، Eko، Stream System، Konka، Aiwa و Hyundai در دسترس خواهد بود.

از نظر برنامه Apple TV و Apple Music، مردم باید هر دوی آنها را در مرکز webOS که از هم اکنون شروع می شود بیابند.

بیشتر بخوانید  مشخصات فنی گوشی ال جی Q9

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ال جی و افزودن اپل تی وی و باقی ویژگی ها به webOS

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *