نخستین رندر ذنفون 5 کمپانی ایسوس منتشر شد

ذنفون 5

کمپانی ایسوس یکی از کمپانی های قدرتمند در زمینه ی تولید دستگاه های دیجیتالی نظیر لپ تاپ و گوشی های هوشمند می باشد که به طور رسمی اعلام کرده است که قصد دارد در MWC 2018 از اسمارتفون های جدید خود رونمایی به عمل آورد و حداقل این کمپانی تا دو ماه آینده از دو گوشی هوشمند خود با نام های ذنفون 5 و ذنفون 5 لایت رونمایی خواهد کرد.

بسیاری از افراد انتظار دارند که ذنفون 5 کمپانی ایسوس دارای همان بریدگی موجود در آیفون X باشد و قطعا از لحاظ طراحی با این تفاسیر شباهت بسیار زیادی به آیفون X نیز دارد. این بریدگی صفحه نمایش طی چند ماه اخیر بسیار مورد توجه کمپانی های سازنده ی گوشی های هوشمند قرار گرفته است، به نحوی که بسیاری از کمپانی ها هم اکنون حداقل یک گوشی هوشمند با این نوع طراحی دارند!

ذنفون 5

تاکنون از وجود این بریدگی در صفحه نمایش ذنفون 5 اطمینان نداشتیم و تنها در حد یک شایعه بود ولی اخیرا یک رندر از این گوشی هوشمند منتشر شد که نشان می دهد ذنفون 5 نیز دارای این بریدگی در صفحه نمایش خود می باشد و همچنین نسبت ابعادی صفحه نمایش این گوشی هوشمند 18:9 می باشد و بریدگی بالایی نیز محل قرارگیری دوربین جلو و سنسورهای این گوشی هوشمند می باشد.

تاکنون اطلاعاتی که از این گوشی هوشمند داریم، شامل بهرمندی از اندروید 8 اوریو، پورت USB-C و جک 3.5 میلی متری هدفون می باشد که از طرفی احتمالا تمامی گوشی های هوشمند این کمپانی مجهز به دوربین دوگانه خواهند بود. هنوز قیمت ها و زمان عرضه ی این گوشی های هوشمند مشخص نشده است ولی تا آغاز کنگره ی جهانی موبایل چیزی باقی نمانده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نخستین رندر ذنفون 5 کمپانی ایسوس منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *