نحوه ی ریپورت یک پست در اینستاگرام

پیام یکبار مصرف در اینستاگرام

اینستاگرام از جمله اپلیکیشن های است که این روزها توانسته است کاربران زیادی را به خود جذب کند . اما این اپلیکیشن دارای قوانین واضح و روشنی می باشد که آنها را برای ارایه سرویس های خود قرار داده است . این اپلیکیشن برای انکه بتواند کنترل گسترده ی بر روی همه پست های خود داشته باشد به گزارش توسط کاربران خود نیاز داشته است . در صورتی که یک پست ریپورت شود توسط یک گروه در اینستاگرام مورد بررسی قرار گرفته می شود و اگر که نامناسب بودن پست تایید گردد برای حذف آن اقدام خواهد شد در نهایت بعد از چند بار که به مالک اکانت اخطار داده می شود اگر این موضوع مجددا تکرار شود حساب کاربری مسدود خواهد شد .

چگونه می توانیم یک پست را در اینستاگرام ریپورت کنیم ؟

این کار به راحتی انجام می گیرد ، کافی است مراحل زیر را به دقت انجام دهید .

  • علامت سه نقطه در سمت بالا گوشه ی راست  مربوط به پست مورد نظر را لمس نمایید .
  • در این قسمت باید ریپورت را انتخاب کنید و دلیل آن را نیز بگویید . (Spam : هرزنامه یا Inapporpriate : نامناسب)
  • در صورتی که شما Inapporpriate را لمس نمایید باید نسبت به آن توضیحاتی بیشتری را بدهید و یکی از علل را انتخاب کنید و ریپورت را بزنید .نحوه ی ریپورت یک پستپس از آن شما گزینه ی را می بینید که برای بلاک کردن اکانت مربوط می باشد در صورتی که در هر مرحله پشیمان شدید فقط باید گزینه کنسل را بزنید .

همه ی صفحه های و سایت های رسانه های اجتماعی وظیفه دارند که نکات و قوانین شهروندی را به درستی انجام دهند ، اگر چیزی موجب می شود که شما ناراضی باشید می توانید آن را گزارش دهید؛ دقت کنید که صاحب اکانت اصلا از گزارش شما مطلع نخواهد شد و هیچ خطری موجب تهدید شما نمی شود .

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نحوه ی ریپورت یک پست در اینستاگرام

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام یک نفر عکس های منو برداشته و یه پیج فیک ساخته من ریپورتش کردم اینستا هم گفت بررسی میکنیم الان یک هفته گذشته و هیچ اتفاقی نیفتاده میخواستم بپرس واقعا بررسی میکنن؟چند روز طول میکشه ؟ و از کجا بفهمم که ایستا جواب منو داده؟