آیفون 8 پلاس , گوشی هوشمند کلاسیک و مدرن!

آیفون 8 پلاس

آیفون 8 پلاس یکی دیگر از محصولات جدید شرکت اپل , در رنگ های گلد , سیلور و نقره ای فضایی تولید شده و دارای دو حافظه 256 گیگا بایتی و 64 گیگا بایتی می باشد. صفحه نمایش این گوشی رتینای ۵٫۵ اینچی با رزولوشن (HD (1920*1080 بوده بهره می برد که دارای تراکم پیکسلی ۴۰۱ ppi می باشد. در این صفحه نمایش از تکنولوژی IPS برای افزایش وضوح تصویر و بالا بردن کیفیت استفاده شده است.

جدید ترین نسخه از iOS یعنی iOS 11 روی این گوشی تنظیم شده است اما متاسفانه هیچ گونه ارتقا و تغییری در این سیستم عامل انجام نشده و فقط بعضی از خصوصیات مهم سیستم عامل کمی بهتر شده است. از نظر کیفیت و امکانات صوتی و صدا نیز اپل تغییرات خاصی در آیفون 8 پلاس ایجاد نکرده است اما همانند مدل های قبلی این گوشی نیز فاقد جک هدفون سه و نیم میلیمتری می باشد.

اما دو بلند گوی قوی از نوع stereo در آن تهیه شده که یکی در مجاورت پورت شارژ گوشی و دیگری در بخش پایینی دستگاه قرار دارد. بلندگو های آیفون 8 پلاس حدود 25 درصد نسبت به مدل های قبلی ارتقا یافته و قوی تر هستند. شاهد هیچ گونه تغییری در دوربین های این گوشی با نسل قبلب نمی باشیم. دو دوربین عقب ۱۲ مگاپیکسلی بوده و دیافراگم لنز زاویه باز و تله فوتو آن ها به ترتیب f/1.8 و f/2.8 است. اپل با اضافه کردن ویژگی  mode Lighting در عکساسی امکان تغییر رنگ در دامنه وسیعی از رنگ ها را در حالت پرتره برای کاربران خود فراهم کرده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آخرین شایعات آیفون 7 پلاس اپل مبنی بر 3 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی و ...

نظرات در مورد : آیفون 8 پلاس , گوشی هوشمند کلاسیک و مدرن!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *