نحوه نصب و حذف برنامه های تلویزیون ال جی

نحوه نصب و حذف برنامه های تلویزیون ال جی

مانند هر تلویزیون هوشمند دیگری، می‌توانید برنامه‌هایی را به تلویزیون‌های هوشمند ال ‌جی اضافه کنید تا انواع عملکردها، از پخش فیلم و نمایش در نتفلیکس تا گوش دادن به موسیقی در پاندورا را اضافه کنید.

نصب برنامه روی تلویزیون LG

ال‌ جی از نرم‌افزار منحصربفرد‌ خود به نام webOS برای کنترل سرویس‌های پخشی که در تلویزیون‌های هوشمند خود پشتیبانی می‌کند، استفاده می‌کند. در نتیجه، از نامگذاری و سیستم منوی متفاوتی برای یافتن، افزودن و حذف برنامه ها استفاده می کند.

یافتن برنامه ها تلویزیون ال جی از طریق Home

می‌توانید برنامه‌های تلویزیون هوشمند ال‌ جی را برای دانلود از طریق فروشگاه محتوای ال ‌جی یا مستقیماً از صفحه اصلی پیدا کنید.

نحوه نصب و حذف برنامه های تلویزیون ال جی

برای باز کردن گزینه صفحه اصلی از دکمه Home روی کنترل استفاده کنید. در ردیف افقی گزینه‌ها،  LG Content Store را می‌بینید . ال جی از نماد سبد خرید برای نشان دادن محتوا فروشگاه استفاده می کند.

لیست برنامه های محبوب تلویزیون ال جی

نحوه نصب و حذف برنامه های تلویزیون ال جی

ماوس را روی آیکون سبد نگه دارید تا منوی افقی دیگری از برگه‌های بالای صفحه اول نمایان شود. این لیست برنامه های محبوب و برجسته را به شما نشان می دهد. می توانید این لیست را به صورت افقی به سمت راست اسکرول کنید و هر برنامه ای را که در لیست می خواهید مانند Spotify مشاهده کنید، روی آن کلیک کنید و برنامه به طور خودکار نصب می شود. معمولاً به عنوان بخشی از فرآیند بروز رسانی نرم افزار نیاز دارد و سپس اطلاعات ورود به سیستم شما را برای حساب موجود شما می خواهد. (اگر ندارید، می توانید یک حساب کاربری جدید برای آن سرویس ایجاد کنید.)

رفتن به Store تلویزیون ال جی

اگر برنامه مورد نظر خود را نمی بینید، روی LG Content Store کلیک کنید. در مرحله بعد صفحه فروشگاه محتوای اصلی را می بینید که در آن LG راه های مختلفی را برای جستجوی برنامه ها ارائه می دهد، از جمله انتخابی برای برنامه های بروز شده جدید، محبوب ترین برنامه ها، کانال های برتر (مانند Disney+ و Hulu)، و همچنین دارای گزینه ای برای اسکن لیست کامل برنامه ها می باشد.

قسمت All Apps به 8 دسته کلی مانند Entertainment و Life تقسیم می شود. خوشبختانه می توانید با استفاده از نماد ذره بین در سمت راست بالای صفحه نیز جستجویی را از این صفحه انجام دهید. (نتایج نه تنها شامل برنامه‌ها، بلکه فیلم‌ها، نمایش‌های تلویزیونی، ویدیوهای YouTube با گزینه‌ای برای جستجو در وب میباشد.)

بیشتر بخوانید  چالش صدا برای تلویزیون ، راه کار فوق العاده شرکت ال جی

مانند برنامه‌های گوشی‌های هوشمند، می‌توانید قبل از دانلود و نصب برنامه، هر برنامه‌ای را که پیدا می‌کنید توضیحات آن را مشاهده کنید. پس از انتخاب، برنامه‌های تلویزیون هوشمند ال‌ جی، سریع دانلود می‌شوند، بدون هیچ مرحله اضافی ، اگرچه ممکن است لازم باشد برای برنامه‌هایی مانند Netflix یا Pandora وارد حساب کاربری خود شوید.

چگونه یک اپلیکیشن را از تلویزیون ال جی حذف کنیم

اگر بعداً تصمیم گرفتید که برنامه‌ای را که استفاده نمی ‌کنید حذف کنید یا فقط می‌خواهید گزینه‌های برنامه خود را پاک کنید می‌توانید به راحتی برنامه‌ها را از تلویزیون ال‌ جی خود حذف نصب کنید. به LG Content Store بروید و My Apps را انتخاب کنید. از این صفحه می توانید یک برنامه را انتخاب کنید و سپس روی آیکون سطل زباله در سمت راست صفحه کلیک کنید تا آن برنامه حذف شود.

همچنین می‌توان برنامه‌ها را از صفحه اصلی با کلیک بر روی برنامه‌ای که می ‌خواهید حذف کنید، و سپس انتخاب گزینه « uninstall » حذف نصب کرد. اگر می ‌خواهید برنامه‌ها را در منوی اصلی خود دوباره نصب کنید، می‌توانید با استفاده از همین فرآیند این کار را  انجام دهید.

 

2/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : نحوه نصب و حذف برنامه های تلویزیون ال جی

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام.اخیرتلوزیون ال جی مابروزرسانی شده ودرصفحه تلوزیون هرچندثانیه نحوه دستورالعمل استفاده روی صفحه میاد،چطوراین دستورعمل که مکررمیادروحذف کنیم.ممنون