نحوه ترکیب فایل های PDF

نحوه ترکیب فایل های PDF

دانستن نحوه ترکیب فایل های PDF مفید است. از آنجا که PDF ها می توانند توسط هر رایانه ای با مرورگری باز شوند، برای به اشتراک گذاری ایده آل هستند. اما راحت تر است PDF های زیادی را ادغام کنید.

این که ویندوز ابزار خاصی برای ترکیب PDF ندارد بسیار آزار دهنده است، اما می توان از نرم افزارهای کاملاً رایگان استفاده کرد که کار ترکیب پی دی اف را به خوبی انجام می دهد. در این مقاله، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه PDF ها را از هر منبعی به یکدیگر متصل کنید.

تبدیل فایل های PDF به یک فایل

برخلاف ویندوز 10، macOS – Catalina و به بعد، در واقع قابلیت های ترکیب PDF را دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که فایل هایی را که می خواهید در Finder ترکیب کنید، انتخاب کنید، در حالی که از گالری استفاده می کنید، سپس روی “Create PDF” کلیک کنید. دکمه  که در پنل بازرس سمت راست ظاهر می شود.

در سیستم عامل مایکروسافت، باید از نرم افزار اضافی یا ابزار آنلاین استفاده کنید. ما PDFsam را توصیه می کنیم: دارای نسخه ای کاملاً رایگان است که فایل های PDF را به طور موثر ترکیب می کند و با نصب آن بر روی رایانه شخصی خود ، نگران دسترسی افراد غیر مجاز به فایل های PDF بارگذاری شده خود نباشید.

نحوه ترکیب رایگان فایل های PDF

1-در وب سایت PDFsam ، روی دکمه سبز “About PDFsam Basic” ، سپس روی دکمه ” Download PDFsam Basic” در صفحه زیر کلیک کنید.

نحوه ترکیب فایل های PDF

2-برای بارگیری روی “Windows downloader (.exe)” کلیک کنید.

نحوه ترکیب فایل های PDF

3-فایل اجرایی بارگیری شده را باز کرده و اجرا کنید ، سپس روی “Yes” کلیک کنید تا نصب شود.

نحوه ترکیب فایل های PDF

4-یک زبان را انتخاب کرده و روی “Next” کلیک کنید. همچنین می توانید نسخه آزمایشی PDFsam Enhanced را نصب کنید ، اما این برای ترکیب PDF ها ضروری نیست ، بنابراین می توانید تیک این گزینه را بردارید.

نحوه ترکیب فایل های PDF

5-پنجره مرورگر ظاهر شده را ببندید و PDFsam Basic را از میانبر دسکتاپ باز کنید. در برنامه ، روی “Merge” کلیک کنید.

نحوه ترکیب فایل های PDF

6-فایل های PDF را که می خواهید ادغام کنید در کادر مشخص شده بکشید و رها کنید. می توانید چندین فایل را به صورت همزمان یا یکی یکی انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید  نحوه ویرایش یک فایل PDF

برای تغییر ترتیب نمایش فایل های جداگانه در سند نهایی ، ادغام شده ، روی فایل کلیک کرده و لیست را به بالا یا پایین بکشید.

نحوه ترکیب فایل های PDF

7-اگر دوست دارید ، می توانید نام فایل ترکیبی نهایی را ویرایش کنید و روی “Browse” کلیک کنید تا مکان ذخیره شده تغییر کند. در هر صورت ، روی “Run” کلیک کنید تا ترکیب شروع شود.

نحوه ترکیب فایل های PDF

8-برای مشاهده فایل پی‌دی‌اف کامل و ترکیبی، روی «Open » کلیک کنید. اکنون می توانید محتویات تمام فایل های اصلی را در یک حرکت با افراد دیگر به اشتراک بگذارید.

8-اگر دوست دارید ، می توانید نام فایل ترکیبی نهایی را ویرایش کنید و روی "Browse" کلیک کنید تا مکان ذخیره شده تغییر کند. در هر صورت ، روی "Run" کلیک کنید تا ترکیب شروع شود.

 

4.5/5 - (2 امتیاز)

نظرات در مورد : نحوه ترکیب فایل های PDF

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *