چه کسانی اینستاگرام من را دیده اند!

چه کسانی اینستا من را مشاهده می کنند؟

اینستاگرام از جمله شبکه هایی است  که به واسطه ی قابلیت های زیادی که دارد همواره  طرفداران زیادی را مجذوب خود کرده است. یکی از این قابلیت ها استوری گذاشتن می باشد که افراد از طریق استوری گذاشتن می توانند وضعیت خود را با کاربرانشان به اشتراک بگذارند. اما شاید کنجکاو باشید که چه کسانی از استوری شما دیدن می کنند؟

 

چه کسی  از اینستاگرام من بازدید کرده است؟

شما نمی توانید ببینید چه کسی عکس ها یا پست های ویدئویی شما را مشاهده کرده است ، اما  فهمیدن این که چه کسانی استوری ها ما را مشاهده کرده بسیار آسان است.

دستورالعمل های زیر اینستاگرام برایAndroid ، iOS و iPadOS مشابه می باشد.

چگونه ببینیم چه کسی استوری اینستاگرام من را مشاهده کرده است

1-برای مشاهده استوری خود روی آیکون تصویرپروفایل خود ضربه بزنید.

2-به گوشه پایین سمت چپ استوری خود نگاه کنید. اگر هرکدام از فالوور های شما قبلاً آن را مشاهده کرده باشند ، یک یا چند پروفایل با  شماره تعداد در زیر آن مشاهده خواهید کرد.

چه کسانی اینستا من را مشاهده می کنند؟

3-اگر این پروفایل ها برایتان نشان داده نمی شود به معنی این است که هنوز کسی داستان شما را مشاهده نکرده است. روی علامت X در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید تا داستان بسته شود و کمی بیشتر منتظر بمانید تا دنبال کنندگان آن را مشاهده کنند. پس از انتظار، مراحل سه و چهار را تکرار کنید.

چه کسانی اینستا من را مشاهده می کنند؟

4- سپس روی عکس پروفایل ها بازدیدکنندگان ضربه بزنید تا برگه مشاهده باز شود. لیستی از همه افرادی که داستان شما را مشاهده کرده اند به همراه تعداد کل بازدیدها در بالا سمت چپ مشاهده خواهید کرد. بعد از اتمام کار، روی X در سمت راست بالا ضربه بزنید.

5-برای رفتن مستقیم به نمایه بازدیدکنندگان، روی عکس نمایه یا نام نمایه هر یک ضربه بزنید. همچنین می توانید روی آیکون سه نقطه در کنار نام آنها ضربه بزنید تا استوری از دید آن ها پنهان شود و شخص نتواند دوباره آن را مشاهده کند یا به جای آن روی آیکون  ارسال پیام کلیک کنید  تا بتوانید مستقیما به آن ها پیام ارسال کنید.

چه کسانی اینستا من را مشاهده می کنند؟

روش شخصی سازی استوری اینستاگرام

با ضربه زدن روی آیکون تنظیمات در گوشه بالا سمت چپ داستان ، تنظیمات مشاهده و اشتراک  استوری خود را سفارشی کنید. از  این قسمت  می توانید گزینه های زیر را تنظیم و شخصی سازی کنید:

Hide Story From:  می خواهید استوریتان از دید چه افرادی مخفی شود. برای این کارافراد را از لیست دنبال کنندگان خود انتخاب کنید تا این داستان را از آنها مخفی کنید.

بیشتر بخوانید  دارک مود اینستاگرام برای iOS 13 و اندروید 10 فعال شد

Close Friends: اگر فقط می خواهید این داستان را با افراد خاص به اشتراک بگذارید ، لیستی از دوستان صمیمی ایجاد کنید.

Allow Message Replies (مجاز بودن پاسخ دادن به پیام): به فالوورها اجازه دهید به داستان شما پاسخ دهند یا به طور کلی پاسخ دادن را خاموش کنید.

Allow Sharing: به دنبال کنندگان خود اجازه دهید عکس ها و فیلم های استوری شما را به عنوان پیام به اشتراک بگذارند.

با کلیک روی آیکون قلب در منوی پایین ، پس از پایان 24 ساعت که نمایش استوری به پایان می رسد، اعلان های خود را بررسی کنید. پس از انقضا زمان استوری ، باید یک اعلان خودکار دریافت کنید تا به شما بگوید چند نفر داستان شما را مشاهده کرده اند. برای باز کردن برگه مشاهده استوری ، روی آن اعلان ضربه بزنید تا ببینید چه کسی آن را مشاهده کرده است.

اگر بخواهید مدت زمان بیشتری استوری را نگهدارید تا افراد بیشتری آنرا مشاهده کنند تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که داستان خود را به عنوان Highlight تنظیم کنید. برای مشاهده استوری خود ضربه بزنید و سپس روی دکمه هایلایت در پایین سمت راست ضربه بزنید. اگرچه بعد از گذشت 24 ساعت از استوری های نمایشی بالای پیج فالوورهای  شما حذف می شود ، اما تا زمانی که آن را حذف نکنید در نمایه اینستا شما باقی می ماند.

اگر نمی خواهید افرادی که شما را دنبال نمی کنند استوری های شما را مشاهده کنند، Instagram خود را به حالت خصوصی تنظیم کنید. تا زمانی که نمایه شما عمومی است ، هر کسی می تواند برای مشاهده استوری های شما بر روی عکس پروفایل شما ضربه بزند و آن را مشاهده کند.

زمانی که استوری شخص دیگری را مشاهده می کنید، آن شخص می تواند ببیند که شما آن را مشاهده کرده اید. هیچ راهی برای مشاهده به صورت ناشناس استوری دیگران وجود ندارد ، بنابراین اگر نمی خواهید کسی بداند که شما استوری هایش را مشاهده می کنید ، تنها گزینه این است که آن را از طریق حساب کاربری شخص دیگری مشاهده کنید، پیج فیک بزنید البته اگر پیجش شخصی باشد نمی توانید مشاهده کنید مگر این که فالوور آن باشید یا اینکه اصلاً آن را مشاهده نکنید.

 

 

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چه کسانی اینستاگرام من را دیده اند!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *