نحوه انتقال اطلاعات از حافظه داخلی به رم در اندروید

برخی از دستگاهای اندرویدی این قابلیت را دارند که از کارت حافظه پشتیبانی کنند و همچنین ذخیره فایل می تواند بر روی کارت حافظه به عنوان یک مزیت برای گوشی به شمار آید. البته نباید فراموش کنیم که برخی از سازندگان اندروید به صورت کامل اجازه اجرای برنامه ها را از کارت حافظه نمی دهند.

اگر شما دستگاهی اندرویدی دارید که اجازه انتقال را به شما می دهد می توانید از روشی که در ادامه بیان شده است استفاده نمایید . با ما همراه باشید.

 

نحوه انتقال اطلاعات از حافظه داخلی به رم در اندروید  ( برنامه ها)

برای شروع باید برنامه را که قصد انتقالش را دارید از منوی برنامه ها انتخاب نمایید. این کار با رفتن به منوی Setting و گزینه Application Manager صورت می گیرد . بعد از آن  برنامه مورد نظرتان را لمس نمایید و گزینه Move to SDCard را انتخاب نمایید.

 

نحوه انتقال اطلاعات از حافظه داخلی به رم در اندروید   ( تصاویر ، فایل ها )

اگر شما موفق به انتقال برنامه های خود به کارت حافظه نشدید می توانید فایل های دیگر را ارسال کنید تا فضای حافظه درونی شما خالی تر شود.

به صورت پیش فرض هر فایلی را که دریافت می کنید در حافظه دستگاهتان ذخیره می گردد اما در برخی از موارد شما می توانید این پیش فرض ها را تغییر بدهید.

برای اینکه انتقال تصاویر را انجام بدهیم باید از برنامه های دیگری استفاده کنیم ولی در برخی از دستگاهها آیکون یا پوشه ی با عنوان File Manager  وجود دارد که کار شما را راحت تر می کند.

شما با این برنامه می توانید به درون حافظه خود بروید و فایل اصلی را پاک کنید و همچنین پوشه یا فایلی را که می خواهید انتقال دهید.
دقت کنید اگر کامیپوتر دارید کارتان راحت تر است و هیچ نیازی به برنامه ندارید. دستگاهتان را به کامپیوتر وصل نمایید و به حافظه درونی بروید و به آسانی هر چیزی را که می خواهید برش دهید و در کارت Paste کنید.
در دستگاههای اندرویدی جدید می توانید به Setting>Storage بروید و گزینه ی Transfer data to SDCard را انتخاب نمایید. در اینجا شما می توانید هر فایل یا پوشه خاص ، اطلاعاتتان را به کارت منتقل نمایید.

چگونگی انتقال داده

چگونگی انتقال دادهچگونه می توانیم فایل ها را به صورت مستقیم بر روی کارت SD ذخیره کنیم:

اگر شما بتوانید به صورت مستقیم فایل های خود را روی کارت حافظه ذخیره کنید دیگر هیچ نیازی به انتقال نداریم . اگر شما به دوربین خود مراجعه کنید گزینه ی دارید با عنوان Save to SDCard که می توانید با انتخاب این گزینه عکس ها ، فیلم هایتان به صورت مستقیم در کارت حافظه ذخیره می شوند .  

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نحوه انتقال اطلاعات از حافظه داخلی به رم در اندروید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *