نحوه افزایش دقت سنسور اثر انگشت

سنسور اثر انگشت

اکنون اگر صحبتی در خصوص افزایش امنیت با سنسور اثر انگشت نماییم برای بسیاری از افراد مضحک و بی معنا به نظر می رسد و بسیاری از افراد شاید اصلا این موضوع را جدی نگیرند چون برای آن ها بسیار روتین و پیش پا افتاده شده است. اگر گوشی شما از قابلیت سنسور اثر انگشت بهره مند می باشد، قطعا می‌ دانید که سنسورهای بیومتریک تعبیه شده در این بخش، به اندازه ای که انتظار داریم، دقت ندارند. بیشتر وقت‌ ها ممکن است این موضوع برای شما اتفاق افتاده باشد که چندین بار انگشتان را بر روی سنسور اثر انگشت گوشی خود قرار داده باشد ولی هیچ عکس العملی نشان ندهد و مجبور شدید برای باز کردن گوشیتان از پسورد استفاده نموده اید.

در فیر این صورت با این متن رو به رو خواهید شد که تعداد دفعات زیادی از انگشت خود برای باز کردن قفل گوشی اشتفاده نموده اید و نمی‌ توانید با استفاده از این روش قفل گوشی خود را باز کنید. این مسئله ای است که بسیاری از کاربران گوشی های دارای سنسور اثر انگشت با آن مواجه هستند ولی امروز در این بخش سعی داریم که با استفاده از چند ترفند ساده این مسئله را برای شما برطرف نماییم.

شناساندن چندین باره یک انگشت

سنسور اثر انگشت

اگر می خواهید سنسور اثر انگشت گوشی شما بسیار دقیق تر عمل نماید باید در تنظیمات گوشی خود حداقل دو سه بار انگشتی که از آن بیشتر برای باز کردن گوشی تان استفاده می کنید را ثبت نمایید. با استفاده از این روش دیگر هر طوری که انگشت خود را بر روی سنسور اثر انگشت قرار بدهید، گوشیتان به سرعت آن را شناسایی کرده و به این ترتیب دقت سنسور شما در خواندن اثر انگشتتان افزایش خواهد یافت.

شناساندن انگشت پس از استحمام!

سنسور اثر انگشت

یکی از موضوعاتی که در مورد دقت سنسور اثر انگشت مطرح می باشد این است که سنسورهای اثر انگشت در زمانی که انگشت کاربر خیس باشد به درستی عمل نمی کنند و این مسئله چیزی است که در طول روز زیاد با آن برخورد می کنیم. ولی یک راه حل آسان برای حل این مشکل وجود دارد؛ اینکه بعد از حمام یا شستن دست‌ هایتان، یک بار اثر انگشت جدید ثبت نمایید. با استفاده از این ترفند دقت حسگر شما کمی‌ افزایش می یابد و در این شرایط هم می‌ تواند نسبت به قبل عملکرد بهتری را دریافت نمایید.

بیشتر بخوانید  حذف کامل نرم افزار ها به کمک چند روش ساده

اثر انگشتان هر دو دست خود را ثبت کنید

سنسور اثر انگشت

برای بتوانید گوشی خود را در هر شرایط ممکن باز کنید، حتما انگشت دو دست خود را برای سنسور اثر انگشتتان بشناسانید زیرا در هر شرایطی تنها انگشتی که با آن قفل گوشی خود را باز می کنید آزاد نیست. برای اینکه در این شرایط به مشکل بر نخورید انگشت دست دیگر خود را نیز برای سنسور اثر انگشت گوشیتان ثبت نمایید.

 

زوم تک همراه شماست ..

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نحوه افزایش دقت سنسور اثر انگشت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *