نتایج Geekbench نشان می دهد که اپل A16 Bionic چندان قوی نیست

نتایج Geekbench نشان می دهد که اپل A16 Bionic چندان قوی نیست

چند روز پیش، اپل سری آیفون 14 را به صورت جهانی عرضه کرد. این دستگاه‌ها ویژگی‌های جدیدی مانند اتصال ماهواره‌ای اضطراری، تجربه رابط کاربری تازه‌شده، بهبود دوربین و چیپست A16 Bionic در مدل‌های Pro را دارند.

دستگاه ها هنوز به دست مشتریان نرسیده اند. با این حال، شخصی قبلاً موفق به نصب و اجرای Geekbench بر روی یک مدل Pro شده است. سازنده معروف Ice Universe یک نتیجه Geekbench از آنچه به نظر می رسد یک آیفون مجهز به A16 Bionic باشد را به اشتراک گذاشته است. مشخص نیست که این مدل Pro است یا Pro Max. با این حال، معیار به خودی خود چندان چشمگیر نیست. تراشه جدید در تست تک هسته ای 1879 امتیاز و در تست چند هسته ای 4664 امتیاز کسب می کند. برای مقایسه، مدل‌های آیفون 13 پرو/پرو مکس مجهز به A15 معمولاً امتیازات حدود 1730 امتیاز را در تست‌های تک هسته‌ای و 4700 امتیاز را در تست‌های چند هسته‌ای بدست آوردند.

اگر این واقعاً امتیاز Geekbench یک آیفون مجهز به A16 باشد، ممکن است به این سوال پاسخ دهد که چرا اپل ترجیح داد این چیپست را با چیپست قدیمی A13 Bionic به جای A15 Bionic سال گذشته مقایسه کند. این شرکت ممکن است این بار به جای کارایی، کارایی بیشتری داشته باشد، زیرا ادعا کرده است که تراشه‌ها 20 درصد انرژی کمتری نسبت به قبل مصرف می‌کنند.

در اخباری مرتبط مارس 2022، اپل گوشی هوشمند آیفون SE 2022 را در بازار جهانی معرفی کرد. این دستگاه در هند با قیمت پایه 43900 روپیه عرضه شد. ماه ها پس از عرضه اولیه، اپل قیمت آیفون SE 2022 را در تمام پیکربندی ذخیره سازی 6000 روپیه افزایش داده است. این افزایش قیمت چند روز پس از معرفی سری جدید آیفون 14 صورت می گیرد.

این شرکت هیچ دلیل صریحی برای افزایش قیمت ارائه نکرده است، اما می توان پیش بینی کرد که به دلیل افزایش اختلاف ارزش روپیه و دلار آمریکا است. علاوه بر این، افزایش هزینه قطعات و لجستیک ممکن است عواملی در افزایش قیمت باشند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آیفون 15 در بخش باتری پیشرفت بزرگی می کند

نظرات در مورد : نتایج Geekbench نشان می دهد که اپل A16 Bionic چندان قوی نیست

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *