نام پرچمداران 2018 هوآوی مشخص شد

پرچمداران 2018 هوآوی

مدت هاست کمپانی هوآوی در نظر دارد در سال 2018 از پرچمداران جدید خود رونمایی به عمل آورد که این مراسم قرار است به طور اختصاصی در تاریخ 27 مارس طی یک مراسم رسمی معرفی شود؛ البته زمان و تاریخ دقیق معرفی جانشینان پیشین پرچمداران هوآوی قبلا مشخص شده بود ولی تنها بخش مبهم پرچمدار 2018 این کمپانی نام تجاری این گوشی هوشمند بود که گویا این کمپانی با ایجاد یک بیلبورد تبلیغاتی تایید کرد که پی 20 پرو جایگزین پی 10 پلاس می باشد.

قبلا در خبرها شایعه شده بود که قرار است کمپانی هوآوی در سال جدید از سه گوشی پی 20 پرو، پی 20 پلاس و پی 20 به همراه یک گوشی میان رده به نام پی 20 لایت رونمایی به عمل آورد ولی بعدها مشخص شد که این کمپانی تنها از سه گوشی جدید سری پی 20 رونمایی خواهد کرد که هوآوی پی 20 پرو را به عنوان پرچمدار رده بالای خود معرفی خواهد نمود.

پرچمداران 2018 هوآوی

هوآوی این تایید نام را در قالب یک بیلبورد تبلیغاتی در بارسلونا انجام داد که نام تجاری پرچمداران خود را پی 20 و پی 20 پرو اعلام کرد. این کمپانی چینی در این بیلبورد تبلیغاتی از شعار تولد مجدد عکاسی نزدیک است، استفاده کرده تا به بازار شایعات موجود در زمینه ی عرضه ی جانشین پی 10 و پی 10 پلاس با محوریت عکاسی دامن بزند. گویا هوآوی در این زمینه قصد دارد عطش مخاطبان را برای رونمایی از پرچمداران جدید خود دامن بزند.

چند وقت پیش تصویری از هوآوی پی 20 پلاس منتشر شد که حاکی از شباهت بالای این گوشی هوشمند با پرچمدار اپل، آیفون 10 بود ولی اکنون می دانیم که این تصویر مربوط به پی 20 پرو می باشد. ظاهرا مدل پرو این پرچمدار دارای سه دوربین در پنل پشتی خود به عنوان دوربین اصلی می باشد. به طور کلی پرچمداران جدید این کمپانی در بسیاری از موارد شباهت زیادی به پرچمدار کمپانی اپل دارد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نام پرچمداران 2018 هوآوی مشخص شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *