نام سیستم عامل واقعیت افزوده اپل مشخص شد

نام سیستم عامل واقعیت افزوده اپل مشخص شد

تصور می‌شود که اپل در سال 2023 از سیستم‌عامل Reality OS (یا احتمالاً realityOS) به عنوان بُعد جدید «واقعیت ترکیبی» برای اکوسیستم نرم‌افزاری خود رونمایی کند. اکنون، به گفته یکی از وبلاگ‌نویسان آگاه بلومبرگ، غول کوپرتینویی تصمیم گرفته است عملا آخرین تغییر دقیقه به این برند. ظاهراً volte-face دارای یک علامت تجاری کاملاً جدید برای یک طرح نامگذاری بسیار متفاوت است.

طبق گزارش‌ها، اپل عبارت «واقعیت» را علامت تجاری کرده بود تا آن را در هدست‌های نسل اول خود به کار گیرد تا تجربه‌ای به سبک متاورس افتتاحیه را در فرم‌های تقویت‌شده، مجازی یا ترکیبی آن (همچنین به ترتیب به عنوان AR، VR یا MR شناخته می‌شود) ارائه دهد. این، ظاهراً منجر به این گمانه‌زنی شده است که سیستم‌عاملی که برای تامین قدرت سخت‌افزار مورد نظر توسعه یافته است، نام‌گذاری مناسبی برای آن‌ها خواهد داشت.

با این حال، به گفته مارک گورمن، دیگر اینطور نیست. «خبرنگار مشهور اپل» برای بلومبرگ اکنون پیشنهاد می‌کند که این پلتفرم نرم‌افزاری جدید ممکن است به‌عنوان «xrOS» به جای «realityOS» به‌عنوان غول دستگاه شخصی که ظاهراً در ابتدا برنامه‌ریزی شده بود، معرفی شود.

گورمن این نظریه جدید را بر اساس یافته هایی استوار می کند که نام جدیدتر واقعاً دارای علامت تجاری است، البته توسط یک شرکت پوسته به نام Deep Dive LLC که ممکن است وابسته به اپل باشد یا نباشد. بنابراین، OEM مستقر در کوپرتینو ممکن است دو نام را برای AR/VR/MR معادل macOS، iOS و غیره انتخاب کند، که می توان گفت یکی از آنها بهتر در میان آنها قرار می گیرد، اگرچه نام دیگر ممکن است بیشتر ثابت شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  کشف 600 هزار دلار محصولات تقلبی اپل در ایرلند شمالی

نظرات در مورد : نام سیستم عامل واقعیت افزوده اپل مشخص شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *