مینی کامپیوتر جدید Xiaoxin لنوو معرفی شد

مینی کامپیوتر جدید Xiaoxin لنوو معرفی شد

لنوو یک مینی پی سی جدید را در بازار خانگی خود چین معرفی کرده است. این محصول با نام تجاری Xiaoxin به فروش خواهد رسید. این رایانه که رسماً لنوو Xiaoxin Mini PC نامیده می شود، دارای مجموعه ای از ویژگی های جذاب است.

رایانه شخصی لنوو Xiaoxin Mini که به تازگی معرفی شده است، علی‌رغم برخورداری از پردازنده نسل سیزدهم سری H اینتل، از طراحی جمع و جور برخوردار می باشد. حجم بدنه فلزی فقط 1 لیتر و دارای روکش سفید رنگ جداشدنی است. وزن کل محصول به 1.8 کیلوگرم می رسد.

این شبیه به Xbox Series S است اما فقط می تواند به صورت افقی قرار گیرد. دستگاه دارای منبع تغذیه 150 واتی 80 پلاس پلاتینیوم است. از دو فن خنک کننده یکی برای CPU و دیگری برای منبع تغذیه بهره می برد.

رایانه شخصی ویندوز 11 را دربرگرفته و با مایکروسافت آفیس از قبل قابل تهیه است. همچنین شامل رم DDR4 و حافظه اس اس دی PCIe 4.0 می شود. همه گزینه های مهم اتصال و پورت هم دربرمی گیرد. پشتیبانی از WiFi 6، بلوتوث، پورت USB 3.2 Gen 2، پورت USB 3.2 Gen 2 ، پورت Thunderbolt 4، پورت USB 2.0، درگاه HDMI 2.1، درگاه DisplayPort 1.4، درگاه LAN و جک 3.5 میلیمتری هدفون هم در این مدل یافت می شود.

در نهایت، لنوو Xiaoxin Mini PC با برچسب قیمت زیر در چین به فروش می رسد.

i7-13700H  با 32 گیگابایت رم + 1 ترابایت حافظه داخلی – 4999 ین (725 دلار)
I5-13500H با 16 گیگابایت رم + 1 ترابایت حافظه داخلی– 3999 ین (580 دلار)

درست مانند اکثر دستگاه های Xiaoxin، این دستگاه نیز احتمالاً منحصر به فرد چین خواهد بود. در حال حاضر، ما هیچ جزئیاتی در مورد اینکه آیا آن را در بازارهای دیگر تحت هر یک از برندهای جهانی لنوو عرضه خواهد کرد، نداریم.

در اخباری مرتبط لنوو در حال آماده شدن برای عرضه یک تبلت جدید از سری M است. سال گذشته، این برند Tab M8 (نسل چهارم) را در ژاپن و بازارهای مختلف دیگر معرفی کرد. این دستگاه دارای پنل 8 اینچی IPS LCD و چیپست مدیاتک هلیو A22 بود. تبلت جدیدی که در حال حاضر مشغول ساخت آن است، می تواند جانشین مدل فوق با نام Tab M8 (نسل چهارم) 2024 باشد. اخیراً این دستگاه در وب سایت TDRA مشاهده شد.

بیشتر بخوانید  لپ تاپ لنوو YOGA Pro 14s معرفی شد

لنوو Tab M8 (نسل چهارم) مدل 2024 در وب سایت گواهی TDRA با شماره مدل TB301FU مشاهده شد. طبق لیست، این تبلت فقط با اتصال وای فای عرضه خواهد شد. متأسفانه هیچ مشخصات یا جزئیات دیگری در پایگاه داده ارائه نشد. با این حال، “2024” در نام این تبلت نشان می دهد که احتمالاً سال آینده عرضه می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مینی کامپیوتر جدید Xiaoxin لنوو معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *