مگ مقداد آی تی روزنه ای به دنیای فناوری و تکنولوژی

مقداد آی تی

تکنولوژی و فناوری در قرن اخیر توانسته تحول بسیاری در شیوه زندگی افراد ایجاد کند و تاثیرات خود را نیز در نحوه زیست و فعالیت‌های روزانه و کاری آن‌ها بگذارد. اهمیت تکنولوژی و تولیدات حاصل از آن امروزه به جایی رسیده است که دیگر تمامی کاربران محصولات دیجیتال بایستی از اخبار و موضوعات مهم و فنی دنیای تکنولوژی آگاه بوده و در مسیر پیشرفت آن قرار بگیرند.

در راستا چنین هدفی مقداد آی تی به همراهی کارشناسان متخصص خود در امر تکنولوژی و فناوری، مجله مقداد آی تی را بنا کردند تا عرصه‌ای معتبر برای پیگیری و دریافت تمامی اخبار، مقالات و موضوعات مهم در ارتباط با کلیه محصولات دیجیتال، شرکت‌های تولیدکننده و فناوری‌های جدید ساخته شده در حوزه آی تی باشد.

جدیدترین اخبار محصولات دیجیتال و گوشی‌های هوشمند در مجله مقداد آی تی

بازار محصولات دیجیتال در هر روی پر از اتفاقات و اخبار مختلفی از سرتاسر جهان است، تمامی شرکت‌های تولیدکننده گوشی هوشمند، لپ‌تاپ و کامپیوتر و سایر گجت‌ها در هر روز اخباری جدید از محصولات در دست تولید و یا تازه به بازار عرضه شده خود منتشر می‌کنند. کاربران نیز بسیاری از این اخبار را به سمت و سوی حواشی کشانده و در بعضی موارد نیاز است صحت و سقم آن‌ها توسط منبعی معتبر  اثبات شود.

مجله مقداد آی تی توانسته با بررسی جزیی تمامی اخبار و حواشی منتشر شده در ارتباط با تمامی محصولات دیجیتال، خبرهای معتبر را با ترجمه فارسی در اختیار کاربران خود قرار دهد. بسیاری از دنبال‌کنندگان اخبار مربوط به آخرین تولیدات گوشی هوشمند می‌توانند با مراجعه به خبرنامه آنلاین مقداد آی تی تمامی اخبار مربوط به برندهای معتبر جهانی تولید کننده موبایل، فناوری‌های استفاده شده در طراحی گوشی‌ها و مشخصات و ویژگی‌های منتشر شده از مدل‌های جدید موبایل قبل از عرضه رسمی را مطلع شوند.

مقایسه تخصصی به‌روزترین گوشی‌های هوشمند

بسیاری از خریداران گوشی‌های هوشمند قبل از خرید کارایی گزینه‌های مورد نظر خود را مقایسه می‌کنند. با توجه به افزایش کارایی گوشی‌های هوشمند و بیشتر شدن امکانات و فناوری‌های آن‌ها، بهتر است برای مقایسه انواع مدل‌های گوشی‌های هوشمند از مطالبی تخصصی در این رابطه استفاده کرد.

مقداد آی تی در مجله خود تمامی مدل گوشی‌های هوشمند پرفروش را با توجه به ویژگی و مشخصاتشان به صورت تخصصی بررسی و مقایسه کرده و تمامی موارد فنی را با زبانی ساده و گویا به مخاطبان توضیح داده است.

در بخش مقایسه محصولات دیجیتال مجله مقداد آی تی تمامی گوشی‌های به روز از برندهای معتبر مانند اپل، سامسونگ، هواوی، شیائومی و سایر برندها مقایسه شده و برتری هر یک با توجه به ویژگی خاص هر کدام مشخص شده و خریداران با توجه به آن‌ می‌توانند گوشی هوشمند مناسب را انتخاب و خریداری کنند.

بررسی کارایی پرفروش‌ترین موبایل‌های بازار در ویدئو بلاگ

بسیاری از بلاگرهای معروف جهانی و سایت‌های معتبر فعال در حوزه تکنولوژی از ویدیو بلاگ برای نمایش کارایی و عملکرد انواع محصولات دیجیتال استفاده می‌کنند. کاربران نیز واکنش‌های مثبتی در مقابل با محتواهای تصویری داشته و بازده آن‌ها را بیشتر از محتواهای متنی می‌دانند؛ از این رو مقداد آی تی نیز بخش ویدیو بلاگ مجله خود را گسترش داده و با تهیه ویدیوهای مختلف از کالاهای دیجیتال مختلف، اطلاعات و ویژگی‌های آن‌ها را به صورت تصویر درآورده است.

در مجله مقداد آی تی می‌توان مراحل راه‌اندازی و استفاده از مدل‌های مختلف موبایل را تماشا کرده و کارایی‌های مختلف آن‌ها را قبل از خرید در ویدیو به صورت کامل مورد سنجش قرار داد. تمامی مدل‌های پرفروش موبایل توسط کارشناسان مقداد آی تی در بخش ویدیو بلاگ سایت از زمان باز کردن جعبه کالا تا تست جزیی‌ترین امکانات آن بررسی شده و در نظر تمام کاربران قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید  مزایای تلویزیون‌های QLED سامسونگ زیر ذره بین

معرفی برترین برندهای تولید کننده انواع لوازم جانبی موبایل

انتخاب و خرید لوازم جانبی نیز به اندازه خرید گوشی هوشمند اهمیت دارد. امروزه امکانات لوازم‌های جانبی موبایل بیشتر از قبل شده و نبود هر یک ممکن است کارایی گوشی را با مشکل روبه‌رو کند. اصلی‌ترین لوازم‌های جانبی موبایل شامل مواردی مانند، هدفون، سیم شارژر، ساعت هوشمند، لیبل و محافظ صفحه، قاب بدنه، کارت حافظه و پاور بانک است.

تنوع برندهای تولیدکننده هر یک از لوازم‌های ذکر شده نیز بسیار است و ممکن است خریداران را با سردرگمی مواجه کند؛ مقداد آی تی برای آن که خریداران بتوانند لوازم جانبی مناسب با گوشی و نیاز خود خریداری کنند تمامی برندهای تولید کننده لوازم جانبی موبایل را معرفی و بررسی کرده است.

با دنبال کردن مطالب بررسی و مقایسه مجله مقداد آی تی به راحتی می‌توان بهترین برند لوازم جانبی گوشی را شناسایی کرده و انواع آن را با توجه به نیاز خود خریداری کرد. به طور مثال مقداد آی تی تمامی هدفون‌های جدید از برندهای اپل، سامسونگ، هواوی و ال جی را به صورت کامل با توجه به مشخصات هر کالا معرفی کرده و خرید هر کدام را با توجه به مدل گوشی مرتبط توصیه کرده است.

آموزش انواع ترفندهای جالب در گوشی‌های هوشمند

یکی از بخش‌های جالب توجه در مجله مقداد آی تی آموزش انواع ترفندهای مختلف برای استفاده از کارایی‌های متنوع گوشی هوشمند است. بسیاری از گوشی‌های هوشمند با سیستم عامل اندروید و یا ios دارای امکاناتی هستند که به صورت مشخص در آن‌ها وجود ندارد و بایستی با اجرا دستوراتی آن‌ها را به کار برد. مقداد آی تی تمامی ترفندهای پنهان مدل‌های مختلف گوشی‌های هوشمند را آموزش داده تا تمامی افراد بتوانند از کلیه کارایی‌های موبایل خود استفاده کنند.

همچنین آموزش‌های دیگری نیز در رابطه با شیوه نصب انواع بازی و برنامه، آپدیت نسخه جدید سیستم عامل‌های مختلف و بسیاری دیگر از مطالب مربوط به موبایل در مجله مقداد آی تی وجود دارد.

راهنما خرید جامع گوشی هوشمند و لوازم جانبی در مگ مقداد آی تی

راهنمای خرید نیز دیگر خدمات ارائه شده توسط مقداد آی تی است. در بخش راهنمای خرید شیوه مرحله به مرحله خرید تمامی محصولات دیجیتال به خصوص گوشی هوشمند و لوازمات جانبی مربوط به آن شرح داده شده است.

در مطالب راهنمای خرید ویژگی‌های مورد نیاز هر کالا گفته شده و بر اساس نیاز کلی کاربران هر یک بررسی شده است؛ در قدم بعد برندهای تولید کننده محصول مورد نظر نیز معرفی شده تا کاربران بر اساس علایق و نیاز خود برند کالا را انتخاب کنند.

همچنین سعی شده قیمت حدودی هر کالایی ذکر شده تا خریدار نسبت به قیمت کالا نیز تصوری نسبی داشته باشد، به طور مثال در بخش راهنمای خرید گوشی‌های بالارده سامسونگ، قیمت گوشی s21 و سایر هر رده‌های آن به صورت کلی ذکر شده است.

راهنمای خرید برای کاربرانی که قصد خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی را دارند بسیار راهگشا بوده و از این طریق می‌توانند بدون مراجعه و دیدن کالا تمامی مشخصات آن را به صورت آنلاین دریافت کرده و با آگاهی کامل گوشی هوشمند مورد نظر خود را خریداری کنند.

پایان رپورتاژ آگهی /

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مگ مقداد آی تی روزنه ای به دنیای فناوری و تکنولوژی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *