معرفی محصولات حراج تشک

معرفی محصولات حراج تشک

ما یک گروه تامین کننده و فروش تشک و کالای خواب در کشور عزیزمان ایران هستیم. می خواهیم محصولات با کیفیت بالا را به بهترین قیمت به شما عرضه کنیم، کاری که سالهاست برای آن تلاش می‌کنیم. همچنین یک سرویس خوب شامل تحویل به موقع و سریع و خدمات پس از فروش را وظیفه خود می‌دانیم. تلاش ما برای تامین نیازهای راه اندازی، روزمره و بهسازی شما بدون دغدغه برای مسئولان خرید می‌باشد. میخواهیم تجربه‌ای جدید را با بهینه کردن فرآیندها، در سریعترین زمان ممکن و با هزینه‌های کاهش یافته برای شما ایجاد کنیم. پیوسته و در همه حال در تلاشیم تا برای شما آسایش و راحتی فراهم کنیم.

Bedsale.ir

بهترین خدمات                               | بهترین قیمت | مشاوره تخصصی

0910-201-4753

0912-972-5343

021-2842-3448

کالای خواب حراج تشک

جمله‌ی معروفی وجود دارد که میگوید یک روز خوب، از خواب شب قبل شروع میشود. کالای خواب محصولی است که شاید شما 1/3 زمان زندگی خود را در آن سپری کنید. در طول روز اتفاقات مختلف خوب یا بد، احساس خوب یا بد، همه و همه در نهایت هنگام شب به خواب منجر میشود. هنگامی که خواب آرام در تشک و بالشتی نرم و لطیف را تجربه کنید، میتواند از تنش‌ها و استرس‌هایی که در روز متحمل شدید را جبران کند. انواع کالای خواب با جنس‌های متفاوت، در بازار و پارچه فروشی‌ها موجود می‌باشد که شما در انتخاب آن باید دقت کنید. می‌توان گفت خواب خوب و راحت، از مهم‌ترین فاکتورهای یکپارچگی ذهن و سلامت است. بخشی از کالای خواب مانند رختخواب بخش قابل حمل و قابل شستشو هستند پس در هنگام خرید علاوه بر راحتی و زیبایی باید به استحکام، جنس پارچه و الیاف توجه کرد . سرویس رو تختی، ملحفه، بالش، کوسن، پتو و لحاف و تشک از مهمترین اقلام کالای خواب هستند که هر کدام دارای تنوع زیادی در طرح و جنس هستند.

معرفی محصولات حراج تشک

تشک

همه ما یک سوم از عمر خود را در خواب و در تخت خواب می‌گذرانیم. بنابراین همان اندازه که در انتخاب مبلمان، لباس و کفش حساسیت داریم باید به فکر یک تشک مناسب و استاندارد برای یک خواب راحت باشیم. تشک خواب یكی از مهم ‌ترین وسایل در   منزل بوده كه از لحاظ دانش پزشكی هم خیلی با اهمیت هستند. اگر تشکی که استفاده می‌کنیم غیراستاندارد، غیرقابل استفاده و قدیمی باشد، باعث می شود دچار بیماری‌های عضلانی و استقامتی شوید كه شایع ترین آنها بیماری دیسک كمر است. تشک طبی یکی از انواع تشک‌هایی است که ما خدمت مشتریانمان عرضه می‌کنیم. تشک های طبی برای افرادی که از درد کمر و مفاصل رنج می برند طراحی شده اند. این نوع دردها نیاز به توجه خاص دارند. تشک های طبی با استفاده از فناوری های خاص به بهبود و کاهش درد این افراد کمک می کند. تشک دارای ویژگی‌هایی است که از این ویژگی‌ها تشک مناسب خود را می‌توانید تشک مناسب خود را خریداری کنید. انواع تشک‌هایی که حراج تشک ارائه می‌دهد عبارتند از: تشک ویستر، تشک کنزا،  تشک طبی و تشک خوشخواب. ویژگی‌های تشک به شرح زیر هستند:

  • راحتی و نرمی تشک
  • کیفیت و دوام تشک
  • جنس اسفنج بکاررفته در تشک
  • نوع فنربندی تشک
  • اندازه تشک
  • ارتفاع تشک

همچنین برای خرید بهترین تشک باید نکاتی را رعایت کرد که به شرح زیر هستند:

  • قیمت تشک: خریداران تشک به دنبال خرید تشکی می‌باشند که در عین داشتن کیفیتی مطلوب، قیمت مقرون به صرفه ای داشته باشد.
  • کیفیت و دوام تشک: استفاده‌ی زیاد از یک تشک و خوابیدن افراد مختلف با وزن‌های متفاوت روی آن باعث از بین رفتن تشک می‌شود. برای اینکه تشکی داشته باشید که بعد از سال‌ها استفاده همچنان مثل روزهای اول کارایی داشته باشد باید دوام تشک را در اولویت قرار دهید. بنابراین باید از تشکی با کیفیت استفاده کنید زیرا تشک‌های باکیفیت سبب صرفه جویی در هزینه‌ها می‌شود.
  • جنس رویه تشک: در اتاق شما هم نظافت و تمیزی تشک عامل بسیار پراهمیتی می‌باشد. بنابراین باید تشکی انتخاب کنید که رویه‌ی ضدآب و مرغوبی داشته باشند. ضدآب بودن رویه باعث می‌شود که رویه از انواع آلودگی‌ها در امان باشد، همچنین اگر جنس رویه مرغوب نباشد، به دلیل عرق کردن افراد بوی نامطلوبی بگیرد و آزاردهنده باشد.
  • میزان نرمی یا سفتی تشک: از میان انواع تشک‌ها، تشکی برای شما مناسب است که مورد رضایت شما باشد. سفتی زیاد تشک ممکن است برای برخی افراد آزاردهنده باشد، از این رو نرمی بیش ازحد تشک برای برخی افراد مناسب نیست. بنابراین تشک نباید خیلی نرم یا خیلی سفت باشد. از تشک‌های طبی فنری در این موارد معمولا استفاده می‌شود. میزان نرمی و سفتی در این تشک‌ها استاندارد است.

بنابراین برای اطلاع از قیمت تشک خوشخواب و انواع تشک با ما از طریق شماره تلفن‌های درج شده در بالا در ارتباط باشید.

معرفی محصولات حراج تشک

تخت باکس

باکس تخت یا باکس تشک که ما نام آن را تخت باکس می‌گذاریم، جعبه‌ای است که برروی آن پارچه کشیده شده و زیر آن پایه نصب شده است. تخت باکس که به نام تخت با رویه پارچه نیز شناخته می‌شود از اسکلت باکس، پارچه رویه و پایه تشکیل شده است. در این مدل تخت‌ها تشک بروی سطح باکس قرار گرفته و ما قید و کفی تخت را نمی‌بینیم. در بازار ما سه مدل تخت باکس داریم که شامل تخت باکس هتلی، تخت باکس جکدار، تخت باکس کشودار می‌شود. باکس‌های اسکلت چوبی و فلزی در قیمت، وزن و دوام تفاوت دارند. باکس‌های چوبی ارزان تر، سنگین تر برای حمل و نقل هستند و نسبت به باکس‌های فلزی دوام کمتری دارند.
باکس‌های فلزی کمی گرانتر هستند ولی دوام بسیار زیادی دارند. اگر قصد جابه جایی مرتب سرویس خواب خود را دارید باکس های فلزی گزینه بهتری هستند چون این باکس ها نسبت به باکس های چوبی وزن کمتری دارند. از مزایای تخت باکس به موارد زیر اشاره می‌کنیم:

  • عمر زیاد تشک به دلیل محکم بودن باکس و پوشش کامل زیر تشک
  • ارتفاع آن استاندارد می‌باشد.
  • قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد.
  • اسکلت باکس یکپارچه است.
  • حمل و نقل آسان است
  • لبه ندارد و ملحفه هتلی را می‌توان به راحتی تعویض کرد.
به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی محصولات حراج تشک

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *