مک بوک پرو اپل با چیپ M1X امسال معرفی می شود

مک بوک پرو اپل با چیپ M1X امسال معرفی می شود

ماه هاست که گزارش هایی درباره مدل جدید مک بوک پرو دریافت می کنیم، لپ تاپی که دارای چیپست M1X جدید این شرکت بوده و از قدرت عملکرد بالایی هم برخوردار است. به تازگی گزارش تازه ای بدست آمد که نشان می دهد این دستگاه سال جاری از راه می رسد.

در حال حاضر ، یک گزارش جدید نشان می دهد که اپل در حال آماده شدن برای عرضه لپ تاپ های جدید MacBook Pro خود با تراشه M1X بوده که اواخر این ماه یعنی اکتبر 2021 صورت می گیرد. این نیز مطابق گزارش اخیر بوده که نشان می دهد دستگاه های جدید MacBook Pro هفته های آینده به فروش می رسند.

انتظار می رود مدل های آینده اپل مک بوک پرو با طراحی کاملاً جدید و دو گزینه صفحه نمایش 14 اینچی و 16 اینچی، با پنل مینی LED عرضه شوند. انتظار می رود که آنها دارای طراحی لبه تخت ، درگاه شارژ MagSafe و چند پورت دیگر از جمله HDMI و اسلات کارت SD باشند.

در مورد چیپست M1X ، این پردازنده می تواند دارای یک ساختار 10 هسته ای با هشت هسته با عملکرد بالا و دو هسته کم مصرف، همراه با 16 یا 32 هسته GPU و پشتیبانی تا 64 گیگابایت رم باشد. طبق گزارشات، Ruiyi Optoelectronics تامین کننده انحصاری پنل های جدید Mini-LED خواهد بود در حالی که Quanta Computer مسئول مونتاژ نهایی دستگاه های MacBook آینده است.

به غیر از مک بوک، چند دستگاه مک دیگر نیز توسط اپل برنامه ریزی شده است. پیش از این گزارش شده بود که بلافاصله پس از عرضه مک بوک پرو ، غول فناوری مستقر در کوپرتینو می‌تواند یک مک مینی رده بالا را عرضه دارد و سال آینده یک iMac و Mac Pro جدید به فروش برساند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نحوه شارژ کردن آیفون در مک بوک پرو اپل

نظرات در مورد : مک بوک پرو اپل با چیپ M1X امسال معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *