سری محصولات جدید لنوو Xiaoxin در راهند

سری محصولات جدید لنوو Xiaoxin در راهند

لنوو اعلام کرده است که چهار دستگاه جدید را در 11 آگوست معرفی خواهد کرد. این مجموعه شامل Xiaoxin Duet جدید، Xiaoxin Pro 14 و یک کامپیوتر همه کاره Xiaoxin Pro 27 است. Xiaoxin Duet یک تبلت تبدیل پذیر 2 در 1 خواهد بود. قبل از مراسم رونمایی، لنوو مشخصات و ویژگی های کلیدی دستگاه های جدید آینده را به اشتراک گذاشته است.

لنوو Xiaoxin Duet دارای صفحه نمایش 12.35 اینچی با وضوح 2.5K و حداکثر روشنایی 450 نیت با پشتیبانی از Dolby Vision است. در همین حال، Xiaoxin Pro 14 با صفحه نمایش 14 اینچی با نرخ رفرش 120 هرتز عرضه خواهد شد. لنوو Xiaoxin Pro 27 دارای صفحه نمایش 27 اینچی با رزولوشن 2K و نرخ رفرش 100 هرتز خواهد بود. در بخش صوتی، هر دو Xiaoxin Duet و Pro 14 به بلندگوهای دو واتی مجهز خواهند شد در حالی که مانیتور Pro 27 دارای بلندگوهای دوگانه 5W با فناوری JBL است.

لنوو Xiaoxin Duet دارای دوربین دوگانه 5 مگاپیکسلی خواهد بود در حالی که Xiaoxin Pro 14 و Xiaoxin Pro 27 به ترتیب دارای وب کم 1080p و 2.5K هستند. لنوو Xiaoxin Duet در بخش پردازشی مجهز به پردازنده نسل دوازدهم Core i5 با گرافیک Intel Iris Xe است. Xiaoxin Pro 14 با پردازنده Core i7 نسل دوازدهم عرضه می شود. مانیتور Xiaoxin Pro 27 مجهز به چیپست نسل دوازدهم Core i7 خواهد بود. هر سه دستگاه دارای 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه SSD هستند.

گزینه‌های ارتباطی لنوو Xiaoxin Duet، Xiaoxin Pro 14 و Xiaoxin Pro 27 شامل WiFi 6، پورت‌های USB-C، جک 3.5 میلی‌متری و پورت‌های USB-A می شوند. قیمت دستگاه های جدید لنوو Xiaoxin فاش نشده و برای کسب اطلاعات تکمیلی باید تا 11 آگوست منتظر ماند.

سری محصولات جدید لنوو Xiaoxin در راهند

در اخباری مرتبط لنوو به طور رسمی از گوشی هوشمند جدید Legion Y70 رونمایی کرد و همچنین تایید نمود که گوشی جدید Legion در ماه آگوست عرضه خواهد شد. در پست اعلامیه، لنوو نگاهی اجمالی به ظاهر این گوشی به ما داد و امروز این شرکت تصاویری را به اشتراک گذاشته است که طراحی و ظاهر Legion Y70 آینده را تایید می‌کند.

پیش از معرفی کامل Legion Y70 جدید، این شرکت تصاویری با وضوح بالا به اشتراک گذاشته است که طراحی این دستگاه را آشکار می‌کند. تصاویر نشان می دهد که دستگاه آینده لنوو دارای طراحی باکسی با لبه های کمی مربع است. می توان دید که گوشی دارای یک عقب صاف بوده که یک ماژول دوربین مستطیلی در بالا سمت چپ دارد. طراحی کلی این گوشی هوشمند بسیار منظم به نظر رسیده و کاملاً عالی است.

بیشتر بخوانید  لپ تاپ Legion Y7000P لنوو گیمینگ معرفی شد

لنوو Legion Y70 بدنه نازکی نیز دارد، لنوو ادعا می کند که Legion Y70 تنها 7.99 میلی متر ضخامت داشته و بدنه سبکی دارد. گفته می شود که دارای CNC و همچنین قاب وسط فلزی کنده کاری شده است. علاوه بر مدل نقره ای تصویر بالا، لنوو Y70 در رنگ های قرمز و مشکی نیز عرضه خواهد شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سری محصولات جدید لنوو Xiaoxin در راهند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *