موفقیت سامسونگ در فروش گوشی طی جشن هندوستان

موفقیت سامسونگ در فروش گوشی طی جشن هندوستان

یک گزارش جدید نشان می‌دهد که فروش فصل جشن برای سازندگان گوشی‌های هوشمند در هند کاملاً موفق بوده است و سامسونگ با شکست دادن رقبای خود با فروش میلیون‌ها دستگاه گوشی، پیشتاز بوده است.

این خبر از یک گزارش Strategy Analytics می‌آید که ادعا می‌کرد غول فناوری کره جنوبی ۲۶ درصد از کل فروش را در طول فصل جشن به خود اختصاص داده است. این دوره از 23 تا 30 سپتامبر 2022 متغیر بود. در این مدت، سامسونگ بیش از 3.3 میلیون گوشی هوشمند فروخت. در این گزارش آمده است که مدل‌های پریمیوم گوشی‌های هوشمند آن مانند گلکسی اس 21 FE، گلکسی اس 22 اولترا، گلکسی اس 22 پلاس، گلکسی و زد فلیپ 3 به لطف قیمت‌ها و تخفیف‌های تهاجمی، فروش بالایی داشته‌اند.

به طور مشابه، حتی گوشی های میان رده آن نیز بسیار محبوب بودند، به خصوص گلکسی F13 و گلکسی M13 که در این دوره فروش تخفیف های زیادی دریافت کردند. از سوی دیگر، برندهای چینی گوشی‌های هوشمند مانند شیائومی و ریلمی با 2.5 میلیون و 2.2 میلیون دستگاه فروش در طول این جشن، به ترتیب 20 درصد و 17 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص دادند. به عبارت دیگر، می‌توانیم ببینیم که سامسونگ از رقبای خود پیشی گرفته است.

با وجود اینکه آیفون 13 و مدل‌های قدیمی‌تر آیفون نیز تخفیف‌های سنگینی را مشاهده می‌کنند، اپل در لیست 3 برتر قرار نگرفت. در حالی که سازندگان گوشی های هوشمند فروش کلی خوبی را تجربه کردند، بازار در طول دوره فروش فصل تعطیلات در سال 2022 نسبت به مدت مشابه سال گذشته 2 درصد کاهش داشت. با این حال، در حالی که رقم فروش کمی پایین تر بود، ASP (متوسط ​​قیمت فروش) این بار بالاتر بود. این بدان معنی است که رشد درآمد کاهش حجم را جبران کرد. سامسونگ همیشه سعی داشته با ارائه محصولاتی جذاب بتواند نظر علاقمندان را جلب کند و از این رو بدیهی بوده در چنین فروشی موفق باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بهره مندی احتمالی گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس از دوربین سه گانه

نظرات در مورد : موفقیت سامسونگ در فروش گوشی طی جشن هندوستان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *