بهترین مودم را از کدام فروشگاه اینترنتی خریداری کنیم؟

بهترین مودم را از کدام فروشگاه اینترنتی خریداری کنیم؟

پیشرفت و توسعه فناوری‌های مختلف و وابستگی به اینترنت سبب شده که مودم های مختلف با ویژگی های گوناگون ساخته و روانه بازار شوند. در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

مودم d-link

دی لینک یک برند معتبر در زمینه تولید مودم‌های اینترنتی است که با ویژگی‌های خاص و نمونه‌های متنوع به بازار عرضه می‌شود. مودم دی لینک برای کارهای سخت مانند ماینینگ مفید خواهد بود. چنانچه هم‌زمان با مودم از یک‌روتر دی لینک استفاده کنید می‌توانید از اتصال به نت با سرعت بالا لذت ببرید. مودم‌های دی لینک نوع جیبی، تری جی و فورجی هستند و می‌توانند دانلود با سرعت بالا را به شما ارائه کنند. مودم‌های adsl دی لینک نیز می‌توانند برای بسیاری از کاربران مفید باشند؛ چراکه قیمت مناسبی دارند و در بازار به‌وفور یافت می‌شوند.

مودم تری جی

یک مودم تری جی برای وصل شدن به نت به یک سیم‌کارت نسل سوم احتیاج دارد. مودم‌های تری جی فناوری .3.75G HSUPA دارند که سرعت انتقال و آپلود دیتا را افزایش می‌دهد. دانلود این مودم با سرعت ۷ مگابایت بر ثانیه و آپلود آن با سرعت ۵ مگابایت بر ثانیه انجام می‌شود که گردش در اینترنت را لذت‌بخش می‌کند. با استفاده از یک مودم تری جی می‌توانید فایل‌هایی با حجم بالا را دانلود کنید یا برای دیگران بفرستید.

مودم فورجی

یک مودم فورجی نیز مانند نسل قبلی آن‌ها برای اتصال به نت، به یک سیم‌کارت نسل چهارم نیازمند خواهد بود. مودم‌های فورجی برای ایجاد شبکه وای‌فای خود از دو آنتن با سیگنال 2.4 گیگاهرتزی استفاده می‌کنند. این مودم برای اتصال به آنتن‌های bts نیز به دو عدد آنتن بیرونی نیاز دارد تا بتواند به اپراتور متصل شود. ترکیب این چهار آنتن سبب می‌شود اینترنت بی‌سیم با سرعت بالایی به شما عرضه شود. برای به کار انداختن این مودم ابتدا لازم است سیم‌کارت فورجی خود را در جای مخصوص قرار داده و سپس با استفاده از آداپتور ۱۲ ولتی، آن را به برق شهری متصل نمایید. چهار عدد پورت LAN در پنل پشتی مودم وجود دارد که همگی از نوع 10/100 مگابایتی هستند و یکی از آن‌ها پورت LAN/WAN خواهد بود. این پورت زمانی که بخواهید مودم کابلی بدون وایرلس را به دستگاه متصل کنید، برای شما مفید خواهد بود. با اتصال دستگاه جدید نیز همچنان می‌توانید از اینترنت ADSL خود استفاده کنید.

مودم تی پی لینک

یکی از شرکت‌های معتبر و فعال در زمینه ساخت و تولید مودم‌های اینترنتی شرکت تی پی لینک است که در چین واقع شده است. این شرکت در زمره بزرگ‌ترین تولیدکنندگان وایرلس و وای‌فای قرار گرفته است. کیفیت بالا و قیمت مناسب این مودم باعث شده تا بخش بزرگی از بازار دیجیتال به آن اختصاص پیدا کند و اکثریت افراد آن را بخرند.

یکی از مدل‌های این مودم به نام TD-W8961N-V1 یک محصول اقتصادی به شمار می‌رود که از کیفیت بسیار خوبی نیز برخوردار است. در کشور ایران هم این مودم با تیراژ بالایی به فروش می‌رسد. ایمنی در اتصال، فایروال داشتن، ظاهری زیبا، سرعت انتقال دیتا تا 300 مگابایت بر ثانیه، دو عدد آنتن قوی، قیمت مناسب، پورت‌های چهارگانه شبکه‌ای و گارانتی ۱۲ماهه، ویژگی‌های مهم این محصول هستند. به هنگام خرید مودم تی پی لینک حتما به مشخصات محصول مورد نظر توجه کافی داشته باشید تا انتخابی مناسب بر اساس نیاز خود انجام دهید.

بهترین مودم را از کدام فروشگاه اینترنتی خریداری کنیم؟

مودم adsl

طراحی و ساخت مودم‌های مختلف از نیازهای متعدد افراد تأثیر می‌پذیرد تا بتواند به رفع آن نیاز کمک کند. یک نکته مهم در هنگام خرید مودم adsl این است که باید توجه کنید قابلیت اتصال به وای‌فای قوی داشته باشد و حتماً از نوع وایرلس باشد. چنانچه فکر می‌کنید اتصال LAN برای نودم شما ایمن‌تر است و یا امواج وایرلس برای سلامتی ضرر کمتری دارد، توجه کنید که مودم موردنظر یک پورت LAN در پنل پشتی خود داشته باشد. اغلب این دو ویژگی یاد شده اهمیت بیشتری دارند، اما اگر قصد دارید اطلاعات فلش یا هارد خود را به اشتراک بگذارید، به پورت USB مودم توجه بیشتری داشته باشید. معمولاً مودم‌های ADSL  وایرلس ساخته شده‌اند و امکان اتصال به کابل LAN در آن‌ها وجود دارد.

معرفی سورس کامپیوتر

بعد از آشنایی با انواع مودم و کاربردهای آن‌ها قاعدتاً به یک مرجع معتبر نیازمندیم تا مودم موردنظر خود را خریداری کنیم. پیشنهاد ما برای یک خرید امن و مطمئن استفاده از سایت سورس کامپیوتر است. این فروشگاه دارای نمایندگی معتبر از برندهای اصلی مانند اپیسر، گیگابایت، انرجایزر، لنوو، ایسوس، hp، سیلیکون پاور، ایسر، msi، اپل و … است. کالاهای ارائه شده توسط این فروشگاه از گارانتی اصلی برخوردار بوده و از آن جایی که شیراز قطب محصولات دیجیتالی کشور به شمار می‌رود، محصولات در سورس کامپیوتر با قیمت مناسب‌تری به فروش می‌رسند. تنوع بالا در محصولات این فروشگاه سبب می‌شود دیگر شما نیازی به سایر فروشگاه‌های محصولات دیجیتالی نداشته باشید و بتوانید به‌صورت یکپارچه همه خریدهای خود را از همین سایت انجام دهید.

کلیه متخصصان و کارشناسان سورس کامپیوتر همواره در تلاش‌اند تا با ارائه خدمات صادقانه، اعتماد مشتریان خود را جلب کنند. خدماتی که توسط سایت سورس کامپیوتر ارائه می‌شود، شامل پاسخ‌گویی به سؤالات شما در زمینه نرم‌افزار و سخت‌افزار نیز خواهد بود. هم‌اکنون برای خرید محصول موردنظر خود به وب‌سایت این مجموعه موفق مراجعه کرده و با مقایسه قیمت‌ها شگفت‌زده شوید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین مودم را از کدام فروشگاه اینترنتی خریداری کنیم؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *