موتورولا ThinkPhone و عرضه ارزان قیمت در ایالات متحده

موتورولا ThinkPhone و عرضه ارزان قیمت در ایالات متحده

پس از معرفی گوشی ThinkPhone توسط موتورولا در CES 2023، لنوو برنامه های خود را برای عرضه این گوشی هوشمند در بازار ایالات متحده تایید کرد. شرکت مذکور پیش از این اعلام کرده بود قصد دارد این گوشی را در مناطق مختلف از جمله استرالیا، اروپا، خاورمیانه، آمریکا و کشورهای منتخب آسیایی عرضه کند. با این حال، قیمت رسمی و تاریخ عرضه برای هر منطقه را فاش نکرده بود.

لنوو (شرکت مادر موتورولا) پس از عرضه آن در بریتانیا با قیمت 899.99 پوند، تصمیم گرفته است ThinkPhone را با قیمت مقرون به صرفه تری یعنی 699.99 دلار در بازار ایالات متحده عرضه کند. این قیمت جدید آن را به میزان قابل توجهی در مقایسه با قیمت‌گذاری بریتانیا ارزان‌تر می‌کند و از سوی مصرف‌کنندگان آگاه به بودجه مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

لنوو ThinkPhone به یک صفحه نمایش 6.6 اینچی OLED مجهز شده است که وضوح FHD+یا  2400×1080 پیکسل و نرخ نوسازی 144 هرتز را ارائه می دهد و تصاویری روان و باکیفیت خواهد داشت. این نمایشگر همچنین از HDR10+ برای تجربه تماشای بهتر محتوا پشتیبانی می کند. گوشی هوشمند از چیپست توانمند اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 قدرت گرفته که با 8 یا 12 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی همراه می شود، که امکان انجام مالتی تسکینگ روان و ذخیره آسان برنامه را ساده می سازد.

برای بخش دوربین، لنوو ThinkPhone دارای حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی f/1.8 با PDAF و OIS برای تصاویر واضح و دقیق است. همچنین دوربین 13 مگاپیکسلی f/2.2 اولتراواید با ماکرو ویژن و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار هم دارد. این دستگاه شامل گواهی MIL-STD 810H و IP68 شده که آن را در برابر آب مقاوم کرده و در برابر دماها و لرزش های شدید مقاومت بالایی می تواند نشان دهد. ThinkPhone همچنین دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بوده که از شارژ سیمی 68 واتی و شارژ بی‌سیم 15 واتی پشتیبانی دارد و یک شارژر هم در باکس آن تعبیه شد.

ThinkPhone همچنین قابلیت یکپارچه سازی با لپ تاپ های ThinkPad را دارد. این امر به کاربران اجازه می دهد تا فایل های مختلف از جمله متن، عکس و اسناد را از طریق کشیدن و رها کردن بین دستگاه ها منتقل کنند. این گوشی همچنین می تواند به عنوان وب کم در ThinkPad استفاده شود، اعلان ها را به اشتراک بگذارد و هر برنامه اندرویدی را روی صفحه نمایش لپ تاپ اجرا کند. ThinkPhone دارای بسیاری از ویژگی های مفید است که آن را به گزینه ای عالی برای استفاده شخصی و حرفه ای تبدیل می کند.

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر رندر دیگر از گوشی موتورولا Edge 40

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : موتورولا ThinkPhone و عرضه ارزان قیمت در ایالات متحده

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *