موتورولا MOTO X40 PRO با نمایشگر منحنی

موتورولا MOTO X40 PRO با نمایشگر منحنی

موتورولا Moto X40 Pro چند هفته پیش در TENAA ظاهر شده است. با توجه به اینکه جزئیات دستگاه پرچمدار آینده موتورولا بعداً نشان داده می شود، اکنون عکس واضح تری از رندرهای عالی برای مطابقت با مشخصات داریم.

طبق مشخصات ذکر شده در TENAA، موتورولا Moto X40 Pro با چیپست Snapdragon 8 Gen 2 عرضه می شود. همچنین گفته می‌شود که دارای گزینه‌های حافظه رم از 8 تا 18 گیگابایت است. گزینه های ذخیره سازی موجود نیز بین 128 تا 512 گیگابایت خواهد بود. این دستگاه همچنین دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با نرخ به روز رسانی 144 هرتز است. درست مانند اکثر دستگاه‌های پرچمدار اندرویدی، Moto X40 Pro نیز دارای انحناهایی در دو طرف نمایشگر خواهد بود.

درست مانند آنچه در موتو ایکس 30 پرو سال گذشته دیدیم، موتو ایکس 40 پرو امسال نیز از یک دوربین سه گانه در پشت بهره می برد. X30 Pro دارای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی بود. اما ممکن است در مورد Moto X40 Pro چنین نباشد. جزئیات موجود در TENAA نشان می دهد که نسخه امسال احتمالاً یک دوربین 50 مگاپیکسلی به عنوان سنسور اصلی خواهد داشت.

وقتی نوبت به دو دوربین دیگر می رسد، موتورولا ممکن است تصمیم بگیرد که آنها را بدون تغییر نسبت به X30 Pro نگه دارد. دستگاه همچنان همان حسگر فوق عریض 50 مگاپیکسلی را حفظ خواهد کرد. و لنزهای 12 مگاپیکسلی تله فوتو در موتورولا Moto X40 Pro.

موتورولا MOTO X40 PRO با نمایشگر منحنی

سایر جزئیات شامل باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که با شارژر 125 واتی SuperFast همراه شده است. دقیقاً مانند اکثر گوشی‌های پرچم‌دار که امسال عرضه می‌شوند، موتورولا موتو ایکس 40 پرو نیز با اندروید 13 عرضه می‌شود. قبلاً مشخصات گوشی هوشمند جدید موتورولا را دیده بودیم. با این حال، تنها چیزی که ما فاقد ایده بودیم طراحی دستگاه است. به لطف یک افشاگر قابل اعتماد OneLeak، یک ویدیوی کوتاه 360 درجه جدید داریم که طراحی X40 Pro را آشکار می کند.

این طراحی نمای دقیق تری از نمایشگر خمیده و همچنین طراحی دوربین پشتی را نشان می دهد. دوربین پشتی دارای یک برآمدگی دوربین مربعی شکل با آرایش دوربین سه گانه است. می توانید ویدیوی زیر را بررسی کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی موتورولا Edge 40 در FCC رویت شد

نظرات در مورد : موتورولا MOTO X40 PRO با نمایشگر منحنی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *