موتورولا به زودی یک Razr جدید تاشو «بسیار بهتر» را به بازار خواهد آورد

موتورولا به زودی یک Razr جدید تاشو «بسیار بهتر» را به بازار خواهد آورد

حتی اگر طرفداران تاشو در بازارهای کلیدی مانند ایالات متحده هنوز منتظر فرصت خود برای سفارش نسخه 2022 Motorola Razr هستند، لنوو آماده است تا آنچه را که همیشه پیش بینی آن نسبتاً آسان بود تأیید کند. یعنی نسل 2023 نیز در راه است.

در حال حاضر چندین ماه است که این یک حضور ثابت در کارخانه شایعات بوده است، و به طور شگفت‌انگیزی یک تاریخ قطعی و به‌طور شگفت‌انگیز نزدیک به اعلام آن در هفته گذشته پس از چند تصویر جذاب که ظاهراً چند روز پیش از آن فاش شد، به بیرون درز کرد.

در حالی که شرکت مادر موتورولا لنوو در واقع چیزی برای به اشتراک گذاشتن در طراحی، مشخصات، ویژگی‌ها یا زمان‌بندی عرضه نسل بعدی Razr تاشو ندارد، این محصول نسبت به پیشینیانش «بسیار بهتر» توصیف می‌شود.

بهبودهای نامشخص دستگاه قریب الوقوع تایید شده است که “روی لولا و برنامه ها تمرکز می کنند”، با یک اعلامیه رسمی در گوشه و کنار و در نتیجه بسیار بعید می شود که Razr موجود (2022) هرگز در ایالت روز روشن شود.
Motorola Razr (2023) می تواند گلکسی زد فلیپ 5 سامسونگ را به زودی با اولین عرضه تجاری به بازار شکست دهد، و اگر این تصاویر فاش شده به پایان برسند، لنوورولا ممکن است برتری بزرگی نسبت به قوس خود داشته باشد. -رقیب برای عنوان بهترین تلفن تاشو که می توانید امسال خرید کنید.
ما در مورد یک صفحه نمایش پوششی بالقوه بسیار بزرگ صحبت می کنیم که روی یک صفحه نمایش 2.7 اینچی AMOLED ثانویه در Razr (2022) بهبود می یابد. در مقابل، گلکسی Z Flip 4 بسیار محبوب تنها با صفحه نمایش 1.9 اینچی Super AMOLED عرضه می شود، و اگرچه Z Flip 5 احتمالاً در پاییز آن را گسترش می دهد، ما بسیار شک داریم که سامسونگ به اندازه موتورولا باشد.

در مورد محبوبیت، لنوو ادعا می‌کند که استقبال از گوشی‌های مدرن ریزر «خوب» بوده است، که بدیهی است که آمار فروش واقعی تا به امروز به ما نمی‌گوید. اما این شرکت را خوش بین نگه می دارد که با پیشرفت های بیشتر، برتری اولیه سامسونگ در رده بندی در نهایت تهدید خواهد شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آشکار شدن مشخصات کامل سری گوشی Edge 40 موتورولا

نظرات در مورد : موتورولا به زودی یک Razr جدید تاشو «بسیار بهتر» را به بازار خواهد آورد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *