تاریخ رونمایی محصولات جدید موتورولا مشخص شد

تاریخ رونمایی محصولات جدید موتورولا مشخص شد

موتورولا موتو X30 Pro و moto razr 2022 که قرار بود روز 3 آگوست معرفی شوند اما به دلایلی رونمایی با تاخیر مواجه شد. حال مدیرعامل بخش موبایل لنوو اعلام کرده تاریخ جدید 11 آگوست خواهد بود و در همان روز نیز محصولات به فروش می رسند.

Pricebaba، در یک همکاری رسمی با افشاگر مشهور استیو همرستوفر موسوم به OnLeaks ، رندرهای مطبوعاتی رسمی از موتورولا اج 2022 با نام آزمایشی موتورولا اج 2022 را به اشتراک گذاشته است، دستگاهی که قبلاً با نام رمز دبی+ شناخته می شد. رندرها منحصراً در وب سایت رسمی Pricebaba در دسترس هستند. رندرها طراحی تا حد زیادی آشنا را به نمایش می‌گذارند، با یک دوربین حفره دار در وسط نمایشگر و یک قاب پایینی کمی کوچک. هیچ اسکنر اثر انگشت در قسمت عقب وجود ندارد، بنابراین دستگاه احتمالاً به جای آن دارای یک اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهد بود.

تاریخ رونمایی محصولات جدید موتورولا مشخص شد

پنل عقب گوشی هوشمند کمی خمیده به نظر رسیده، در حالی که ماژول دوربین از سه سنسور تشکیل شده است. همچنین باید به یک پورت USB-C بدون جک صدا اشاره کرد. Pricebaba مشخصات شایعه شده دستگاه را نیز ذکر کرده است که باید آن را شایعه دانست. از جمله آنها می توان به صفحه نمایش 6.5 اینچی OLED Full HD+ با نرخ رفرش 144 هرتز، سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی اشاره کرد. این دستگاه از یک تراشه جدید مدیاتک که در حال حاضر تایید نشده است، قدرت خواهد گرفت.

طبق شایعات قبلی، موتو ایکس 30 پرو دارای باتری 4.500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 125 واتی، صفحه نمایش 6.73 اینچی P-OLED FHD+ با نرخ نوسازی 144 هرتز و حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5 با حداکثر 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 خواهد بود. علاوه بر این، شارژ بی سیم نیز پشتیبانی خواهد کرد.

X30 Pro اولین گوشی هوشمند در جهان است که دارای دوربین 200 مگاپیکسلی است. یک لنز 12 مگاپیکسلی تله فوتو و یک لنز 50 مگاپیکسلی اولتراواید هم خواهد داشت. اطلاعات بیشتری در دست نیست تا به آن پرداخت اما پیش بینی می شود اج ایکس 30 پرو با قیمتی بیش از 550 تا 600 دلار عرضه شود. همانطور که گفته شد موتورولا از مشخصات بزرگی در این مدل استفاده کرده و بدیهی بوده قیمت نیز به مراتب بالاتر از مدل استاندارد باشد.

بیشتر بخوانید  moto mico ، باتری با سلول‌های خورشیدی برای شارژ گوشی‌های موتورولا

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تاریخ رونمایی محصولات جدید موتورولا مشخص شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *