گوشی Honor 90 Pro با دوربین 200 مگاپیکسلی همراست

گوشی Honor 90 Pro با دوربین 200 مگاپیکسلی همراست

Honor 80 Pro که در نوامبر 2022 عرضه شد، یکی از اولین گوشی‌های دارای سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP3 سامسونگ بود. اگرچه این دوربین را در بسیاری از گوشی‌های هوشمند دیگر شاهد بودیم، اما در آنر 80 پرو چنین سنسوری در کار نبود. به دلایلی که برای بسیاری ناشناخته است، آنر رزولوشن سنسور را در این گوشی هوشمند به 160 مگاپیکسل محدود کرده بود. اکنون، این شرکت در حال کار بر روی آنر 90 پرو، جانشین مدل سال گذشته است و آخرین افشای اطلاعات، جزئیات جالبی را فاش می‌کند.

به گفته یکی از کارشناسان صنعت موسوم به DSC، گوشی Honor 90 Pro از سنسور دوربین سامسونگ ISOCELL HP3 استفاده خواهد کرد. امروزه، بسیار بعید است که یک گوشی پرچمدار رده بالا از دوربینی مشابه مدل قبلی استفاده کند. با این حال، Digital Chat Station ادعا می‌کند که Honor 90 Pro اساساً بدون تغییر نسبت به مدل قبلی خود باقی می‌ماند و بیشتر یک Honor 80 Pro تغییر یافته خواهد بود و می‌تواند یکی از دلایلی باشد که آن را با همان دوربین همراه می‌کند.

همچنین این بدان معناست Honor 90 Pro از همان چیپ Snapdragon 8+ Gen 1 و همان صفحه نمایش 6.78 اینچی OLED خمیده سال گذشته استفاده خواهد کرد که دارای وضوح 2700 در1224 پیکسل و حفره دوربین در وسط است. جزئیات دیگر در مورد این گوشی هوشمند در حال حاضر کافی نیست، اما دیدن آنر که مدل سال گذشته خود را با نامی جدید عرضه می کند، بسیار شگفت انگیز است. سایر برندهای گوشی های هوشمند از این رویه پیروی می کنند اما فقط با گوشی های سطح پایه و میان رده. به نظر می رسد Honor این کار را با دستگاه های پیشرفته نیز انجام می دهد.

با وجود اینکه شرکت های چینی از سنسورهای بزرگتر و یک اینچی دوربین سونی در گوشی های پرچمدار خود استفاده می کنند، استفاده از سنسورهای دوربین 108 و 200 مگاپیکسلی سامسونگ در حال پیشرفت است. طبق گزارش‌ها، این شرکت کره‌ای قصد دارد در آینده یک سنسور دوربین ۶۰۰ مگاپیکسلی و یک سنسور ۱ اینچی را روانه بازار کند. اما تا آن زمان، سنسور 200 مگاپیکسلی آن بهترین خواهد بود و عملکرد متعادلی را در تصاویر ثابت و فیلم‌ها ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید  تلفن هوشمند کانسپت آنر V Purse concept معرفی شد

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Honor 90 Pro با دوربین 200 مگاپیکسلی همراست

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *