مقایسه گوشی های جدید نوکیا

نوکیا

در سال 2018، شرکت اچ ام دی گلوبال پنج گوشی معرفی کرده است که در اینجا برخی از ویژگی های این گوشی ها را با هم مقایسه می کنیم. شرکت اچ ام دی , در نمایشگاه MWC 2018 با پنج گوشی جدید حاضر شد. اولین گوشی با نام فیچرفون نوکیا 8110 رونمایی شد , این گوشی که نسبت به مدل قبلی خود دارای پردازنده بهتری است و از دوربینی با لنز زایس بهره مند می باشد , مورد توجه قرار گرفت و فروش خوبی داشت.

نوکیا

یکی دیگر از گوشی هایی که در این نمایشگاه جلب نظر کرد، فبلت نوکیا 7 پلاس بود. این فبلت با صفحه نمایش 18:9 ارائه شد، دوربین آن دوگانه بوده و و دارای لنز زایس می باشد. در نوکیا 7 پلاس از پردازنده سنپدراگون 660 کوالکام استفاده شده است و حافظه رم آن 4 گیگابایت می باشد. دوربین جلو آن 8 مگاپیکسل بوده و گشودگی دیافراگم آن f/2.0 است. دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسل ثبت شده و گشودگی دیافراگم آن نیز f/2.0 است. باتری این فبلت ۳۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعت می باشد.

یکی دیگر از میان رده های نوکیا که از استقبال خوبی نیز برخوردار شد , نوکیا وان بود , این گوشی از لحاظ سخت افزاری زیاد قوی نیست به همین جهت از سیستم عامل اندروید گو در آن استفاده شده است. در دسته بندی هایی که از نظر قیمت انجام شده است , این گوشی در رده ارزان قیمت ترین ها جای دارد. اما مهم ترین و جنجالی ترین گوشی که به عنوان پرچم دار نوکیا نیز معرفی شد , نوکیا 8 سیروکو بود.

نوکیا

این گوشی با صفحه نمایشی با حاشیه بسیار کم و با لبه هایی با انحنا , زیباتر از مدل قبلی خود است. با بررسی دوربین های این گوشی , توجه نوکیا به تولید یک گوشی خوب برای عکاسی حرفه ای جلب توجه می کند. دوربین اصلی دوگانه بوده و یکی از آن ها ۱۲ م پیکسل با دیافراگم f/1.7 برای عکاسی واید و دیگری 13 مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/2.6 با فلاش و ال ای دی دو رنگ می باشد. پردازنده مورد استفاده در این گوشی سنپدراگون 835 کوالکام است که نسبت به مدل قبلی خود بسیار ارتقأ یافته است. حافظه رم آن ۶ گیگا بایت و حافظه داخلی آن 128 گیگا بایت است. اندازه صفحه نمایش نوکیا 8 سیروکو ۵.۵ اینچی QHD بوده و 7.5 میلی متر ضخامت دارد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مقایسه گوشی های جدید نوکیا

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *