مقایسه سری های گوشی سامسونگ در ابتدای سال 2022

مقایسه سری های گوشی سامسونگ در ابتدای سال 2022

سامسونگ یکی از محبوب ترین برند های گوشی موبایل هوشمند و تبلت در دنیا می باشد که در سال های گذشته با  ارائه ده ها مدل، حضور پررنگی در تمامی بخش های بازار مصرف کنندگان داشته است. با اینکه استفاده از این استراتژی، سری گلکسی، سامسونگ را به یک ابر برند در زمینه ی گوشی های هوشمند تبدیل کرده، ولی این موضوع باعث سردرگمی خریداران نیز می شود. در این پست به تفاوت های اساسی سری های مختلف این برند می پردازیم و برخی از آن‌ها را برای شما توضیح خواهیم داد.

بهترین قیمت گوشی های سامسونگ جهت خرید آنلاین- بالاکا

برای تهیه مناسب ترین قیمت ها و پشتیبانی فروش و گارانتی شرکتی، ما به سراغ فروشگاه اینترنتی بالاکا رفتیم، این فروشگاه اینترنتی با ارسال مستقیم کالا توسط نمایندگی و یا تحویل حضوری در فروشگاه گزینه مناسبی جهت بررسی قیمت های مرجع سری های مختلف گوشی سامسونگ می باشد.

مقایسه سری های گوشی سامسونگ

هم اکنون و در انتهای سال 2021 سامسونگ پنج سری از موبایل های  خود را معرفی کرده که با در نظر نگرفتن سری Note (که گفته می شود دیگر در سال 2022 تولید نمی شود و این احتمال نیز داده می شود که یکی از گوشی های سری اس به نوت تغییر نام پیدا کند)، چهار سری دیگر باقی خواهد ماند و این اطمینان وجود دارد که این چهار سری به تولیدات خود در سال آینده ادامه می دهند. در ادامه این پست به معرفی و اعلام قیمت مدل های مختلف این سری ها یعنی M، A،S  و Z می پردازیم. البته تا چندی پیش تولید سری J نیز ادامه داشت که حال همانند سری C، W، E، Prime و… این سری نیز از تولید خارج و در سایر سری ها ادغام شده. ترتیب قیمتی و کیفیتی گوشی های سامسونگ از بالاترین سطح خود و با سری Z آغاز گشته و تا سریM  که اقتصادی ترین سری گوشی هوشمند این برند است ادامه می یابد. البته در سال های اخیر قیمت سری های M و A نزدیک به یکدیگر بوده و در برخی موارد ساخته های سری M از سری A گران تر بوده است. در ادامه اطلاعاتی درباره هر یکی از این سری ها از ارزان ترین آنها تا گران قیمت ترین نمونه ها مورد توجه شما قرار داده می شود.

سری M

این سری از گوشی های سامسونگ، فوریه سال 2019 برای اولین بار وارد بازار شد و در ابتدا تنها به صورت آنلاین به فروش می رسید. می توان از این سری به عنوان جایگزین ارتقا یافته سری J نام برد که حال دیگر تولید نمی گردد. چه کسی فکرش را می کرد که روزی گوشی های میان رده نیز به چهار دوربین پشتی مجهز باشند؟! فروشگاه اینترنتی بالاکا در حال حاضر به فروش یکی از این گوشی ها با نام Galaxy M12  که دارای دوربین چهارگانه است، می پردازد! این گوشی با حافظه 64 و 128 گیگابایتی در رنگ های مختلف عرضه می شود، با دو جای سیم کارت و 5000 میلی‌آمپر حجم باتری، این گوشی مناسب مصرف کنندگان به ویژه آن دسته از افرادی که اقتصادی می اندیشند طراحی شده است.

اطلاعات و قیمت به روز  گوشی های سری M سامسونگ و سایر سری ها را  از صفحه گوشی های سایت بالاکا ملاحظه فرمانید.

سری A

آیا می دانستید که پر فروش ترین نمونه سامسونگ بین تمامی تولیدات این شرکت در سال گذشته نه تولیدات سری S است و نه سری نوت، بلکه گوشی سری A آن به نام Galaxy A51 بوده است؟ گوشی های سری A سامسونگ یک میان رده سطح بالا به حساب می آیند و بنظر می رسد این گوشی ها پاسخ سامسونگ به نیازمشتریان اقتصادی، بدون از دست دادن قدرت پردازندگی بالا و کیفیت ساخت مناسب بوده. تولیدات جدید این سری با استفاده از نمایشگر Super AMOLED و دوربین 64 مگاپیکسلی ارائه شده است و می توان اذعان داشت که تا همین چند نسل قبل مشخصات سری S نیز به این خوبی نبوده است! اما حال همان تکنولوژی با قیمت بسیار مناسب ‌تر در دسترس مشتریان قرار داده شده است. مقام سوم در گروه بندی تولیدات سامسونگ پس از سری S  و نوت مختص به این سری بود که با از راه رسیدن سری Z، می توان از آن به عنوان چهارمین رده از تولیدات سامسونگ نام برد. محصولات مناسبی مانند A32 با قابلیت 5G و شش گیگابایت در این سری دیده می شود که فروش این سری از گوشی های موبایل سامسونگ نیز در حال حاضر در بالاکا انجام می شود و می توانید قیمت به روز  این محصول را در این فروشگاه مشاهده نمایید. همچنین لازم به ذکر است که  گوشی های سامسونگ این فروشگاه با گارانتی 18 ماهه از بهترین شرکت های گارانتی کننده ارائه می شوند.

سری S

تا سال 2019 و ارائه سری Z، سری گلکسی S پیشرفته ترین و نوآورانه ترین مدل از تولیدات سامسونگ بود، البته همچنان نیز در کنار آخرین تولیدات از سری Note و Z  پرچم دار سامسونگ تلقی می گردد. سری S از سال 2010 تا کنون تولید و به روز می گردد و کمتر کسی وجود دارد که  این مدل را نشناسد. به عنوان مثال S20 FE به عنوان یکی از گوشی های محبوب به فروش میرسد که با قابلیت 5G و سه ماژول دوربین در پشت و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در اختیار کاربران قرار میگیرد. از نظر پردازنده آخرین نمونه های ساخته شده، هم S21 و هم سری Z fold از اسنپ دراگون 888 بهره می برند که هر دوی این گوشی ها را  با استفاده از 8 گیگابایت رم در مرز به روز ترین تکنولوژی های فعلی قرار می دهد.

سری Z

سری رویایی Z، حداکثر خلاقیت و نوآوری در تکنولوژی شرکت تولید کننده را به رخ می کشد، شهرت این سری به بهره وری از صفحه نمایش تاشو آن می باشد. سامسونگ می گوید که شیشه فوق نازک به کار رفته در سری فولد 3، هشتاد درصد مقاوم تر است تا  شاید این امر تا اندازه ای از نگرانی های منتقدان نسل قبلی این گوشی بکاهد. در حال حاضر دو مدل گوشی با نام های Fold  و Flip در سری Z تولید می شوند که  تفاوت فاحش آنها در نوع باز و بسته شدن صفحه این دو گوشی می باشد. البته باتری فولد 3 نیز با 4400 میلی‌آمپر توانایی بیشتری از باتری بکار رفته در نمونه فلیپ با ظرفیت 3300 را داراست. بدون شک از نظر جلب توجه و دیده شدن هیچ یک از گوشی های کنونی در بازار نمی توانند با گوشی های سری Z سامسونگ رقابت کنند. نوآوری در تمامی اجزای این سری از گوشی موج می زند. در صورت نیاز می توانید قیمت گوشی سامسونگ را به صورت به روز در فروشگاه اینترنتی بالاکا که به صورت تخصصی درزمینهٔ فروش گوشی و تبلت به ویژه از برند سامسونگ مشغول به فعالیت می باشد ملاحظه نمایید.

مقایسه سری های گوشی سامسونگ در ابتدای سال 2022

کدام سری سامسونگ را بخریم؟

با توجه به امکانات و سطح کیفیت گوشی ها می توان گفت که تمامی تولیدات سامسونگ از استاندارد های خوبی پیروی می کنند. سری M پاسخی به نیاز های اولیه شما از یک گوشی اندروید در سال 2022 خواهد بود، سری A نیز در حوالی قیمت های همین سری می باشد و کیفیت ساخت و پردازش بهتری را ارائه می دهد. در صورتی که به فکر یک پرچم دار هستید، شاید نیاز شما را گلکسی S مشهور برطرف سازد و در صورت نیاز به صفحه ای بزرگتر و قلم، می توانید به فکر استفاده از سامسونگ نوت باشید. اما اگر شما از آن دسته از کسانی هستید که به تمایزعلاقه دارند، جای شکی نیست که سری Z سامسونگ تفاوت فاحشی با تمامی تولیدات گوشی های جهان دارد و از هر نظر و در هر جا چشمگیر خواهد بود.

اطلاعات بیشتر درباره گوشی ها

هم اکنون اکثر گوشی های فوق در فروشگاه اینترنتی بالاکا موجود است و می توانید به  مقایسه گوشی های سامسونگ در این وب‌سایت بپردازید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مقایسه سری های گوشی سامسونگ در ابتدای سال 2022

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *