مقایسه سروش با تلگرام ( آیا اپلیکیشن سروش می تواند جای تلگرام را بگیرد ؟)

سروش

مقایسه سروش با تلگرام : با ورود پیام رسان سروش و تبلیغات گسترده ی این پیام رسان در رسانه و فضای مجازی بسیاری از افراد را به خود کنجکاو کرد و برخی از برنامه نویسان نیز تصمیم گرفتند که این اپلیکیشن را از طریق کدنویسی و مسائل حرفه ای مورد بررسی قرار بدهند و این پیام رسان داخلی را با پیام رسان محبوب تلگرام به طور حرفه ای مقایسه نمایند و در این امر نیز بسیار موفق عمل کرده اند و پرده از مسائل و مشکلات این پیام رسان بر داشته اند. در این بخش قصد داریم نتایج این مقایسه را برایتان بازگو نماییم. امنیت پیام رسان سروش چقدر است؟

تجربه کاربری بسیار ضعیف در پیام رسان سروش

موضوعی که در این پیام رسان وجود دارد این است که نمونه های مشابه خارجی این اپلیکیشن همانند تلگرام دارای UX موفقیت آمیزی هستند. در واقع اگر بخواهیم UX را در یک جمله تعریف باید بگوییم که رابط کاربری آسان و دسترسی به تمامی امکانات پیام رسان یا یک نرم افزار می باشد. یکی دیگر از ایرادات این پیام رسان تجربه ی کاربری بسیار ضعیف این اپلیکیشن می باشد، به طوریکه وقتی کاربر برای اولین بار وارد این اپلیکیشن می شود، نمی تواند تشخیص بدهد که آیا با یک پیام رسان طرف است یا یک پلی استور و یا یک بوک ریدر آنلاین؟!

تلگرام در این خصوص در اصل به عنوان یک پیام رسان مادر عمل کرده است و تمامی ویژگی های این پیام رسان در این اپلیکیشن نیز گنجانده شده است ولی به صورتی که هیچگونه خلاقیتی در آن مشاهده نمی گردد و حتی از لحاظ امنیت نیز بسیار پایین تر است.

کپی برداری بسیار ضعیف سروش از تلگرام

پیام رسان سروش همانند تلگرام دارای قابلیت ساخت کانال و گروه و ایجاد تماس صوتی نیز می باشد که دقیقا این ویژگی ها مشابه تلگرام می باشد ولی تفاوتی که دارد کیفیت بسیار پایین این قابلیت هاست و رضایت کاربران را نمی تواند جلب کند. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که خرید شارژ، پرداخت قبوض و فروشگاه استیکر سبب شده است که بتواند این حس را القا نماید که درآمدزا نیز می باشد ولی کیفیتی بسیار پایین در پیام رسانی و ارتباط میان کاربران دارد.

بیشتر بخوانید  چگونه در تلگرام لینک گروه بسازیم؟

امنیت و حریم خصوصی سروش

پیام رسان سروش از لحاظ امنیتی نقاط ضعف و رخنه های امنیتی بسیاری دارد که به معنای واقعی برای افراد به هیچ وجه قابل توجیه نیست. سرورهایی که در تلگرام برای فعالیت آن آماده به کار هستند امنیت فوق العاده بالایی را به همراه سرعت بسیار بالا به ارمغان می آورند و افراد می توانند به راحتی با سایر کاربران در ارتباط باشند. اما پیام رسان سروش به دلیل نقاط ضعفی که دارد بسیار غیرقابل پیش بینی است و احتمال هک شدن در این پیام رسان وجود دارد.

جالب اینجاست که این نرم افزار با تمامی موارد مطرح شده به ارائه کمپینی مبنی بر اینترنت رایگان پیام رسان سروش تا پایان ! اقدام کرده است تا بتواند از تمامی ابزار های در دسترس خود جای تلگرام را بگیرد. بنظر شما موفق خواهد شد ؟

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مقایسه سروش با تلگرام ( آیا اپلیکیشن سروش می تواند جای تلگرام را بگیرد ؟)

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *