لیستی از ارزان ترین گوشی ها با قابلیت حسگر اثر انگشت

حسگر اثرانگشت

افراد زیادی هستند که همواره پس از مدتی گوشی خود را تعویض می کنند و گوشی جدیدی را خریداری می نمایند اما همواره در نظر دارند که گوشی هایشان به برخی قابلیت مجهز باشند.

یکی از این قابلیت ها حسگر اثرانگشت می باشد که غالبا در میان گوشی های میان رده دیده نمی شود. افرادی که همیشه از گوشی های میان رده استفاده می کنند دیگر قید استفاده از گوشی های گران با قابلیت حسگر اثر انگشت را می زنند و کارهایشان را با همان گوشی میان رده به کار می اندازند.

جالب است بدانید امسال گوشی های به بازار آمده است که شما میتوانید با حدود یک میلیون تومان گوشی با قابلیت های پیشرفته در دست بگیرید.

این گوشی ها قابلیت های هم رده پرچمداران را دارند مانند ضد آب بودن ، حسگر اثرانگشت ، شارژ سریع و …. ؛ اگر شما هم دوست دارید گوشی داشته باشید که از این قابلیت های مهم برخوردار باشد حتما به لیست زیر نگاهی بیندازید.

 

 

هوآوی GT3

این گوشی به عنوان یکی از ارزان ترین گوشی های می باشد که به حسگر اثر انگشت مجهز بوده است . قیمت این گوشی حدود   550 تا 700هزار تومان می باشد . البته با توجه به نوسانات بازار ممکن است این قیمت زیاد دقیق نباشد.

هواویاگر شما هم از کاربرانی باشید که از حسگر اثر انگشت استفاده کنید دیگر این قابلیت برایتان در هر گوشی مهم خواهد بود .

 

 

ال جی X Cam

این گوشی هم خوشبختانه به نسبت قیمت آن دارای قابلیت های زیادی می باشد . باتری فوق العاده ،دوربین دوگانه ، صفحه نمایش منحصر به فرد ، حسگر اثر انگشت و ….

ال جیاین گوشی هم به عنوان یکی از بهترین گوشی ها برای حوزه عکاسی می باشد . حسگر دوربین معمولی X Cam، 13 مگاپیکسل کیفیت دارد ؛ دوربین دوم این میان رده را هم یک حسگر هشت مگاپیکسلی تشکیل می دهد .

پردازنده هشت هسته ای این گوشی مجهز به تراشه MT6753 مدیاتک با فرکانس 71 گیگاهرتز می باشد.

 

 

سامسونگ A5 2016

این گوشی هم از امکانات خاصی برخوردار می باشد . یکی از مهم ترین قابلیت های این گوشی شارژ سریع آن است که معمولا در چنین گوشی های در این رده دیده نمی شود.

بیشتر بخوانید  تشخیص جنسیت و استفاده از مواد مخدر توسط حسگر اثر انگشت

سامسونگ

 همان طور که پیش تر بیان کردیم A5 2016 دارای قابلیت Fast Battery Charging می باشد و موجب می شود باتری در زمان یک ساعت و ربع حدود 100% شارژ گردد.

دارا بودن تراشه ی قدرتمند و اختصاصی در این گوشی جای هیچ نگرانی برای کاربران باقی نخواهد گذاشت. دوربین اصلی این گوشی به فلشی از نوع LED مجهز می باشد . همچنین دوربین اصلی A5 2016 سیزده مگاپیکسلی با لرزشگیر ایپتیکال تصویر می باشد.

 

 

سونی M5

این گوشی هم حدود یک میلیون قیمت دارد و ضد آب بوده است ، البته فراموش نکنید قابلیت ضد آب بیشتر در پرچم داران دیده می شود ولی خوشبختانه این گوشی به چنین قابلیتی مجهز است.

سونی

سونی اکسپریا M5 به تراشه میان رده شرکت مدیاتک مدل MT6795 مجهز شده است همچنین دارای دو دوربین با سنسورهای 21.5 و سیزده مگاپیکسلی می باشد.

 

 

کاترپیلار S30

این گوشی ها معمولا برای شرایط سخت ساخته شده اند ، حدود قیمت این گوشی 900تا یک میلیون تومان می باشد . ضد ضربه بودن یکی از مهم ترین قابلیت ها در این گوشی می باشد.

کاترپیلارافرادی که دارای مشاغلی پرخطر و سخت هستند می توانند به راحتی از چنین گوشی های استفاده نمایند.

 

4.1/5 - (36 امتیاز)

نظرات در مورد : لیستی از ارزان ترین گوشی ها با قابلیت حسگر اثر انگشت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *