معرفی Logitech Powered ؛ استند شارژ بی سیم

Logitech Powered

Logitech Powered | این روزها با پیشرفته تر شدن گوشی های هوشمند و افزایش کارایی آن ها نیاز به شارژ و منبع تغذیه و همچنین باتری قدرتمند بیش از پیش احساس می شود. در این میان کمپانی های سازنده ی گوشی های هوشمند در تلاش هستند تا علاوه بر افزایش ظرفیت باتری گوشی های خود، گجت هایی را برای تامین شارژ دستگاه های خود فراهم نمایند تا در این میان کاربران برای حفظ شارژ گوشی هوشمند خود دچار دردسر نشوند.

استند شارژ بی سیم لاجیتک

همانطور که می دانید کمپانی لاجیتک در تولید تجهیزات جانبی گوشی های هوشمند نیز فعالیت دارد و با کمپانی اپل نیز در تولید آخرین تجهیزات جانبی خود برای نسل کنون گوشی های آیفون فعالیت می نماید. جدیدترین تجهیزاتی این کمپانی تولید نموده است یک استند شارژ بی سیم می باشد که با نام Logitech Powered شناخته شده و با همکاری کمپانی اپل به مرحله ی تولید و عرضه رسیده است.

Logitech Powered

اساسا این استند به گونه ای فعالیت می نماید که می تواند آیفون های کنونی این کمپانی را به صورت بی سیم شارژ نماید. با اینکه هم اکنون شارژر‌های بی سیم بیساری برای کاربران گوشی های آیفون به بازار عرضه شده است ولی چیزی که این استند را از سایر مدل‌ها متمایز می نماید، طراحی و نحوه‌ ی قرارگیری گوشی های آیفون بر روی آن ها می باشد.

Logitech Powered

فقط لازم است که کاربران گوشی های آیفون خود را در لبه های بلند این استند قرار دهند و بر خلاف سایر شارژر‌‌های مسطح، دیگر لازم نیست که گوشی های آیفون دقیقا در جایی درست و همتراز قرار داشته و لبه‌ های این استند می توانند گوشی را به خوبی در سرجای خود نگه دارند. ابعاد این شارژر به اندازه ای است که می تواند یک آیفون 8 پلاس در خود جای دهد و به همین برای دو گوشی آیفون دیگر نیز کمی بزرگ تر می باشد. البته لازم به ذکر است که گوشی های آیفون‌ را می‌ توان به دو صورت افقی و یا عمودی بر روی آن قرار داد. این استند دارای یک خروجی 7.5 واتی می باشد که می‌ تواند نسل کنونی گوشی های آیفون را در مدت زمان کوتاه شارژ نماید.

بیشتر بخوانید  وسیله ای که آیفون شما را بی سیم شارژ میکند

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید ….

4.7/5 - (3 امتیاز)

نظرات در مورد : معرفی Logitech Powered ؛ استند شارژ بی سیم

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *