معرفی 8 مورد از گوشی های موبایل با بهترین کیفیت در دوربین

معرفی چند مورد از گوشی‌های موبایل با بهترین کیفیت در دوربین

ازآنجایی‌که گزینه‌های زیادی در بازار موبایل وجود دارد، انتخاب تلفن همراه با بهترین دوربین می‌تواند دشوار باشد زیرا موبایل‌هایی که کیفیت دوربینشان بالاست، رویکردهای متفاوتی برای ثبت تصاویر شگفت‌انگیز دارند. به همین دلیل است که می‌توان موبایل‌های زیادی را در این زمینه معرفی کرد. اگر می‌خواهید تلفن همراهی بخرید که دوربین آن تصاویر باکیفیتی ثبت کند لازم است به نکات مختلفی ازجمله تعداد پیکسل‌ها، عملکرد دوربین در نور کم و موارد دیگر توجه کنید. بااین‌حال، ما برای کمک به شما در ادامه مقاله چند گوشی موبایل معرفی کرده‌ایم که دوربینشان از بهترین کیفیت برخوردار است.

آیفون 13 پرو مکس

بزرگترین آیفون 13 بهترین تلفن همراه در زمینه عکاسی است که می‌توانید بخرید. اپل در این گوشی، اندازه سنسورهای دوربین اصلی و فوق عریض را افزایش داد و از سوی دیگر، فوکوس خودکار را برای دوربین دوم نیز در نظر گرفت. دوربین فوق عریض آیفون 13 پرو مکس می‌تواند به‌عنوان یک دوربین ماکرو عمل کند و از سوژه‌هایی تا فاصله دو سانتی‌متری عکس بگیرد. در این گوشی همچنین تله‌فوتو تا سه برابر افزایش پیدا کرده است. علاوه بر این، قابلیت عکاسی این گوشی آیفون در نور کم نسبت به گوشی‌های آیفون قدیمی‌تر بسیار بهتر شده است.

شیائومی می 11 اولترا

شیائومی می 11 اولترا

گوشی شیائومی می 11 اولترا ازنظر سخت‌افزار، همه موارد لازم برای یک موبایل با بهترین کیفیت در دوربین را دارد. این گوشی دارای بزرگترین سنسور دوربینی است که تابه‌حال در جدیدترین انواع موبایل‌های هوشمند مشاهده شده است. نتیجه این امر، ثبت عکس زیبا با عمق میدان بسیار کم است. از سوی دیگر، هر یک از سه دوربینی که در پشت گوشی قرار گرفته‌اند 50 مگاپیکسلی هستند که این موجب می‌شود کیفیت همه عکس‌هایی که می‌گیرید خوب باشد و کاهش پیدا نکند. شما می‌توانید پس از بررسی لیست قیمت، این گوشی را از نمایندگی در تهران با هر شهر دیگری با قیمت روز تهیه کنید. نمایندگی شیائومی می‌تواند به شما قیمت گوشی های شیائومی به روز را نیز اطلاع دهد.

سامسونگ گلکسی S21 اولترا

گلکسی S21 اولترا نه‌تنها می‌تواند در هنگام زوم، جزئیات دقیقی را ثبت کند، بلکه به دو لنز تله‌فوتو نیز مجهز است که یکی از آن‌ها زوم اپتیکال سه برابر و دیگری زوم اپتیکال 10 برابر را ارائه می‌کند. از سوی دیگر، سنسور فوکوس لیزری نیز در این گوشی به‌عنوان مکمل دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی استفاده شده است. قدرت گلکسی S21 اولترا تنها در سخت‌افزار نیست. این گوشی ازنظر نرم‌افزاری نیز بسیار قوی است که می‌تواند ویژگی‌هایی را برای خلاقانه‌تر کردن تصاویر در اختیار شما قرار دهد.

گوگل پیکسل 6

اگرچه گوگل پیکسل 6 از لنز تله‌فوتو برخوردار نیست اما هنوز هم دوربین قدرتمندی دارد. در این گوشی، همان سنسورهای 50 مگاپیکسلی اصلی و 12 مگاپیکسلی فوق عریض در بدنه‌ای کمی کوچکتر به کار رفته‌اند. این امر موجب شده است که وضوح عکس‌ها بسیار بالا باشد. گوشی گوگل پیکسل 6 می‌تواند بهترین تلفن همراه برای کسانی باشد که به سیستم‌عامل اندروید علاقه‌مندند. دوربین این گوشی می‌تواند عکس‌های منظره، پرتره و سلفی‌های خیره‌کننده‌ای را ثبت کند.

وان پلاس 9 پرو

گوشی‌های قبلی وان پلاس معمولا ازنظر کیفیت دوربین یک یا دو قدم از گوشی‌های دیگر عقب‌تر بودند اما به لطف همکاری این شرکت با کمپانی تولیدکننده دوربین هاسلبلاد، گوشی وان پلاس 9 پرو در کیفیت دوربین بسیار پیشرفت کرده است. در تصاویری که توسط این تلفن همراه گرفته می‌شود رنگ‌ها بسیار بهتر شده‌اند زیرا پس‌پردازش این گوشی به‌طور چشمگیری بهبود پیدا کرده است.

هواوی میت 40 پرو

از میان جدیدترین گوشیهای هواوی، دوربین‌های این آخرین مدل گوشی huawei بسیار استثنایی هستند. در زمینه بررسی تخصصی، دوربین‌های این گوشی شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، سنسور 20 مگاپیکسلی اولتراواید و لنز 12 مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم اپتیکال پنج برابر است. اگرچه این دوربین‌ها به تعداد دوربین‌های بقیه رقبا نیستند اما در گوشی هواوی میت 40 پرو همه دوربین‌های اصلی در نظر گرفته شده‌ است و به همین دلیل، این دوربین‌ها می‌توانند تصاویر فوق‌العاده‌ای را ثبت کنند. شما می‌توانید گوشی های هواوی را با قیمت امروز از نمایندگی فروش موبایل هواوی خریداری کنید. همچنین، می‌توانید در اینترنت مدل ها با قیمت موبایل هواوی را بررسی کنید و سپس برای خرید تصمیم بگیرید.

آیفون 13

ایفون 13

بهترین گوشی برای افراد عادی، آیفون 13 است که نسبت به نسل قبلی خود پیشرفت بسیار زیادی کرده است. نه‌تنها عمر باتری این گوشی بسیار طولانی‌تر شده است، بلکه دوربین‌های آن نیز قوی‌تر شده‌اند. اول از همه سنسورهای این گوشی بزرگ هستند و به همین دلیل، می‌توانند نور بهتری را برای عکاسی در خانه یا عکاسی در شب فراهم کنند. علاوه بر دوربین‌های فوق‌العاده، سبک‌های عکاسی و حالت سینمایی‌ای که در مدل‌های Pro وجود دارد نیز در این گوشی در نظر گرفته شده است.

سامسونگ گلکسی Z فولد 3

در این گوشی از طراحی تاشو استفاده شده است که این طراحی امکانات فوق‌العاده‌ای را به آن بخشیده است و می‌توان با آن عکس‌های منحصربه‌فردی را گرفت. این گوشی سه دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت دارد که اگرچه در دنیا بی‌نظیر نیست اما برای بسیاری از افراد کافی است. شما می‌توانید وقتی گوشی نیمه‌باز است آن را بر روی سطحی قرار دهید و به این شکل در زمان‌های طولانی، عکس‌های واضحی را بگیرید. از سوی دیگر، می‌توانید در هنگام گرفتن عکس پرتره، یکی از صفحه‌نمایش‌ها را بچرخانید تا هم شما و هم سوژه‌تان بتوانید تصویر در حال ثبت را در گوشی ببینید.

درنهایت، اگر می‌خواهید موبایلی تهیه کنید که کیفیت دوربین آن بالا باشد، مهم است عکس‌هایی که می‌خواهید بگیرید را نیز در نظر داشته باشید. برای مثال، اگر هدفتان عکاسی از حیات‌وحش یا چیزهای دیگری است که نمی‌توانید به آن‌ها نزدیک شوید به موبایلی نیاز دارید که لنز تله‌فوتو داشته باشد. این در حالی است که برای عکاسی از مناظر به موبایلی نیاز دارید که دوربین فوق عریض آن چشمگیر باشد. همچنین هر گوشی هوشمندی که داشته باشید تعدادی از قوائد و عکاسی با گوشی های هوشمند هستند که برای همه دستگاه ها یکسان هستند، شما تعدادی از این نکات را میتوانید در این مقاله بخوانید.

نویسنده: مینا معین اسلام

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی 8 مورد از گوشی های موبایل با بهترین کیفیت در دوربین

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *