ساعت نیمه هوشمند کاسیو Edifice EQB900

کاسیو

ساعت های هوشمند و گجت های متنوع طرفداران زیادی دارند , چرا که قابلیت ها و امکانات آن ها بسیار جذاب و کاربردی است. در این میان برخی از افراد با این که به این ساعت ها علاقه دارند اما به دلیل طراحی و شکل ظاهری آن ها از این ساعت ها استفاده نمی کنند. شرکت کاسیو برای برآورده کردن انتظارات این افراد , ساعتی با نام Edifice EQB900 را طراحی و عرضه کرده است. این ساعت کلاسیک و آنالوگ بوده و سلایق خاصی را به خود جلب می کند.

نمی توان این محصول جدید کاسیو را یک اسمارت واچ کامل دانست , اما ترکیب یک طراحی کلاسیک در کنار تعدادی از ویژگی های گجت های هوشمند و در آخر مقاومت به آب تا عمق 100 متری توانسته یک ساعت زیبا برای کاربران فراهم کند. از امکانات جالب این ساعت , می توان به اتصال آن به گوشی های همراه هوشمند به وسیله بلوتوث و اجرای اپلیکیشن اختصاصی +Casio Watch اشاره کرد. Casio + Watch به ساعت کاسیو این امکان را می دهد که تایم خود را با ساعت جهانی تنظیم کرده و زمان و تاریخ 300 شهر در سراسر جهان را به صورت خودکار نمایش می دهد. انتقال اطلاعات کورنومتری به گوشی موبایل و پیدا کردن تلفن همراه از دیگر ویژگی های این ساعت می باشد.

کاسیو

طراحان این ساعت با ایده ای جالب , باتری آن را خورشیدی در نظر گرفته اند. باتری Edifice به وسیله خورشید شارژ شده و بر روی صفحه آن قابل مشاهده می باشد. اگر از بلوتوث ساعت استفاده نشود , یک بار شارژ باتری , حدود پنج ماه پاسخ گوی فعالیت های ساعت است. عرضه این محصول جذاب فعلا فقط به ایالات متحده محدود شده اما به زودی شاهد فروش آن در سراسر جهان خواهیم بود. قیمت در نظر گرفته شده برای این ساعت ۳۲۰ دلار اعلام شده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ساعت نیمه هوشمند کاسیو Edifice EQB900

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *