معرفی 7 روش برای رفع خطای Upload Pending در مایکروسافت ورد

معرفی 7 روش برای رفع خطای Upload Pending در مایکروسافت ورد

ویژگی ذخیره خودکار مایکروسافت ورد یک نجات دهنده است، به خصوص با ادغام OneDrive برای ذخیره تمام ویرایش ها در فضای ذخیره سازی ابری و در دسترس قرار دادن سند در هر پلتفرم. نیازی نیست نگران خراب شدن Word یا خطای غیرمنتظره باشید. اما اگر مایکروسافت ورد در خطای در انتظار آپلود گیر کرد، باید قبل از از دست دادن تغییرات ذخیره نشده آن را برطرف کنید.

رفع خطای Upload Pending در ورد

Upload Pending نشان می دهد که Word ذخیره تغییرات جدید در OneDrive (یا فضای ذخیره سازی ابری مورد نظر شما) را متوقف کرده است. قبل از اینکه آخرین ویرایش‌ها را از دست بدهید، از ترفندهای زیر استفاده کنید و خطای Upload Pending را در Word برطرف کنید.

اتصال به اینترنت را بررسی کنید

مایکروسافت ورد برای همگام سازی آخرین تغییرات در فضای ذخیره سازی ابری به یک اتصال اینترنتی ثابت نیاز دارد. اگر رایانه شما اتصال اینترنتی خوبی ندارد، سند Word همچنان وضعیت در انتظار آپلود را نشان می‌دهد.

مرحله 1: منوی Settings  ویندوز را باز کنید.

مرحله 2: Network & internet را از نوار کناری سمت چپ انتخاب کنید.

مرحله 3: مطمئن شوید که در زیر نام Wi-Fi شما عبارت “connected” نوشته شده است.

معرفی 7 روش برای رفع خطای Upload Pending در مایکروسافت ورد

ویژگی های Wi-Fi را بررسی کنید و از فرکانس 5 گیگاهرتز برای شبکه Wi-Fi خود اطمینان حاصل کنید. اگر با فرکانس 2.4 گیگاهرتز کار کنید ممکن است با خطا مواجه شوید. شما به فرکانس 5 گیگاهرتز وصل می شوید یا حتی بهتر است از کابل اترنت برای اتصال اینترنت بی عیب و نقص استفاده کنید.

هنگامی که اینترنت را در رایانه یا لپ تاپ خود فعال کردید، Word به طور خودکار شروع به ذخیره سند شما می کند و وضعیت ” Upload Pending” را حذف می کند.

وضعیت ONEDRIVE را بررسی کنید

اگر مشکلی در سرورهای OneDrive وجود داشته باشد، هنگام ذخیره فایل Word همچنان با خطا مواجه خواهید شد. می‌توانید برای تأیید مشکل به Downdetector مراجعه کرده و مشکل را جستجو کنید. هنگامی که دیگران همین را گزارش می کنند، متوجه نمودارهای قطعی بالا خواهید شد.

می‌توانید منتظر بمانید تا مایکروسافت مشکلات OneDrive را خود برطرف کند یا سند را به طور موقت در Google Drive، Dropbox یا رایانه ذخیره کنید.

مرحله 1: یک سند Word موجود را باز کنید که در آن با یک خطای در انتظار آپلود مواجه هستید.

مرحله 2: فایل را در گوشه بالا سمت چپ انتخاب کنید.

معرفی 7 روش برای رفع خطای Upload Pending در مایکروسافت ورد

مرحله 3: روی save a copy کلیک کنید.

معرفی 7 روش برای رفع خطای Upload Pending در مایکروسافت ورد

مرحله 4: Browse را انتخاب کنید.

معرفی 7 روش برای رفع خطای Upload Pending در مایکروسافت ورد

مرحله 5: اگر آن را در رایانه شخصی خود دارید، Google Drive را انتخاب کنید و یک پوشه محلی را از File Manager انتخاب کنید و دکمه Save را بزنید.

Word از OneDrive به پوشه دیگری تغییر می کند و آخرین تغییرات را همگام می کند.

معرفی 7 روش برای رفع خطای Upload Pending در مایکروسافت ورد

نام فایل WORD را بررسی کنید

آیا سعی کردید نام سند Word را در OneDrive یا PC با نویسه نامعتبر تغییر دهید؟ تا زمانی که کاراکترهای خاصی مانند *،\، <، >، # و غیره را از نام فایل حذف نکنید، Word به شما اجازه باز کردن یا ایجاد تغییرات را نمی‌دهد. می توانید نام سند را از File Manager تغییر دهید یا روی نام فایل Word در بالا کلیک کنید و کاراکترهای خاص را حذف کنید.

بیشتر بخوانید  نحوه اضافه کردن فایل صوتی در مایکروسافت ورد

مکان فایل را بررسی کنید

هنگامی که یک سند Word در یک رایانه باز دارید و از تلفن همراه، وب OneDrive یا لپ تاپ دیگری برای تغییر مکان فایل اصلی استفاده می کنید، با یک خطای در انتظار آپلود در رایانه خود مواجه خواهید شد.

معرفی 7 روش برای رفع خطای Upload Pending در مایکروسافت ورد

می‌توانید از OneDrive در وب بازدید کنید و فضای ذخیره‌سازی باقی‌مانده را از گوشه پایین سمت چپ بررسی کنید. می‌توانید فضای ذخیره‌سازی OneDrive اضافی خریداری کنید، به ارائه‌دهنده ابری دیگر بروید یا فایل Word را به‌صورت آفلاین در رایانه ذخیره کنید.

تعمیرات مایکروسافت آفیس

اگر مایکروسافت ورد همچنان برای شما مشکل ایجاد می کند، می توانید از ابزار پیش فرض تعمیر ویندوز استفاده کرده و مشکلات آفیس را برطرف کنید.

مرحله 1: منوی تنظیمات ویندوز 11 را باز کنید (از کلیدهای Windows + I استفاده کنید).

مرحله 2: برنامه ها را از سمت چپ انتخاب کنید و منوی Installed apps را باز کنید.

مرحله 3: به Microsoft 365 بروید و منوی سه نقطه کنار آن را انتخاب کنید. Modify را انتخاب کنید.

مرحله 4: دکمه رادیویی کنار Quick Repair را انتخاب کرده و دکمه Repair را فشار دهید.

Word در تلاش است از مکان اصلی برای همگام سازی آخرین تغییرات استفاده کند. اما از آنجایی که سند قبلاً به پوشه دیگری منتقل شده است، نرم افزار نمی تواند آن را پیدا کند و خطا می دهد. باید فایل Word فعلی را ببندید و همان را از یک مکان جدید باز کنید و شروع به ویرایش کنید.

فضای ذخیره سازی ONEDRIVE را بررسی کنید

همه برنامه‌های مایکروسافت 365 با 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی OneDrive عرضه می‌شوند که باید برای بیشتر افراد کافی باشد. اگر عادت دارید عکس‌ها و فایل‌های ویدیویی بزرگ را در OneDrive ذخیره کنید، ممکن است فضای ذخیره‌سازی شما تمام شود. و از آنجایی که Word نمی تواند فایل ها را در OneDrive ذخیره کند، یک خطای در انتظار آپلود را نمایش می دهد.

معرفی 7 روش برای رفع خطای Upload Pending در مایکروسافت ورد

مایکروسافت WORD را به روز کنید

مایکروسافت اغلب به‌روزرسانی‌هایی را با ویژگی‌های جدید و رفع اشکال منتشر می‌کند. می توانید به صورت دستی برنامه را به آخرین نسخه به روز کنید و باگ ها را برطرف کنید.

مرحله 1:یک سند ورد را باز کنید و منوی File را در گوشه بالا سمت چپ انتخاب کنید.

معرفی 7 روش برای رفع خطای Upload Pending در مایکروسافت ورد

مرحله 2: از نوار کناری سمت چپ گزینه Account را انتخاب کنید.

مرحله 3: گزینه Update Options را انتخاب کرده و روی Update Now کلیک کنید.

معرفی 7 روش برای رفع خطای Upload Pending در مایکروسافت ورد

مرحله 4: Word به روز رسانی های معلق را نصب کرده و برنامه را راه اندازی مجدد می کند.

خلاصه مطلب

همیشه می‌توانید برای ایجاد اسناد جدید به نسخه وب Word بروید، اما هیچ چیز بهتر از یک تجربه بومی Word در ویندوز نیست. با این حال، خطاهایی مانند Upload Pending ، آزار دهنده هستند. ترفندهای بالا را مرور کنید و در کمترین زمان خطا را برطرف کنید.

 

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی 7 روش برای رفع خطای Upload Pending در مایکروسافت ورد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *