سری گوشی پوکو M5 هفته اول سپتامبر از راه می رسند

سری گوشی پوکو M5 هفته اول سپتامبر از راه می رسند

پوکو روی چند میان‌رده جدید کار می‌کند تا به سبد محصولات در حال گسترش خود اضافه کند، و امروز این برند اعلام کرد که رونمایی از آنها در تاریخ 5 سپتامبر، از طریق یک رویداد آنلاین که از ساعت 20:00 به وقت پکن آغاز می‌شود، برگزار خواهد شد.

دستگاه های مورد بحث Poco M5 و Poco M5s هستند و این برند این موضوع را پنهان نمی کند و با افتخار نام آنها را در دعوت نامه نمایش می دهد. یکی از اینها به احتمال زیاد گوشی هوشمندی است که قبلاً مورد استفاده قرار گرفته و از پردازنده مدیاتک Helio G99 استفاده می کند. طبق شایعات گذشته، این گوشی Poco M5 خواهد بود.

همچنین شایعه شده است که صفحه نمایش LCD با سایز 6.58 اینچی FHD+، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 33 واتی، اسکنر اثر انگشت جانبی و سه گزینه ذخیره سازی: 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 4/128 گیگابایت و 6/ 128 گیگابایت و برخی دیگر دارد. انتظار می رود که اندروید 12 با رابط کاربری MIUI 13 هم در این گوشی شاهد باشیم. طبق گزارش ها، M5 با قیمت 15000 روپیه در هند به فروش خواهد رسید.

از سوی دیگر، گفته می شود که M5s در سه نسخه رنگی خاکستری، آبی و سفید عرضه می شود و باید دقیقاً گزینه های ذخیره سازی مشابه گزینه استاندارد را داشته باشد. اطلاعات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا برند مورد اشاره محصول مذکور را معرفی کند. این کمپانی هر سال دستگاه های جدیدی را به سبد محصول خود می افزاید و مدل های جدید بزودی از راه می رسند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی پوکو M4 5G بزودی از راه می رسد

نظرات در مورد : سری گوشی پوکو M5 هفته اول سپتامبر از راه می رسند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *