تاریخ رسمی رونمایی از شیائومی Mi Mix 3

شیائومی Mi Mix 3

شیائومی Mi Mix 3 | کمپانی شیائومی یکی از کمپانی های مطرح در عرصه ی تولید گوشی های هوشمند در کشور چین می باشد که تا به امروز توانسته طرفداران بسیاری را جلب نماید. اکنون زمان آن فرا رسیده است تا پس از انتشار شایعات بسیاری در مورد شیائومی Mi Mix 3، تاریخ رسمی رونمایی از این گوشی هوشمند مشخص گردد.

شیائومی Mi Mix 3

تقریبا دو هفته‌ قبل خبرهایی مبنی بر رونمایی رسمی کمپانی شیائومی از گوشی Mi Mix 3 در تاریخ 15 اکتبر انتشار یافت که در آخر این اتفاق نیوفتاد. اکنون که به طور رسمی وارد نیمه‌ ی دوم اکتبر شده‌ ایم، شیائومی طی اطلاعیه‌ ای از تاریخ دقیق رونمایی از پرچمدار جدید خود پرده‌ برداری نمود. همانگونه که در عکس زیر مشاهده می نمایید، شیائومی می میکس 3 قرار است در تاریخ 25 اکتبر سال جاری برابر با 3 آبان 97 با قابلیت های جذابی مانند دوربین کشویی معرفی گردد؛ تصویر زیر در شبکه‌ ی اجتماعی ویبو به‌ اشتراک گذاشته شده است.

شیائومی Mi Mix 3

این گوشی هوشمند قبلا در بعضی تصاویر با دوربین کشویی مانند گوشی اوپو فایند ایکس مشاهده شده بود؛ بر اساس شایعات منتشر شده، پرچمدار جدید این کمپانی از نسبت صفحه نمایش به بدنه‌ ی فوق العاده ی 100 درصدی برخوردار می باشد. هنوز تا زمان دقیق انتشار مشخصات وقیمت گوشی جدید کمپانی شیائومی، چند روزی باقی مانده است؛ در عین حال بر اساس شنیده‌ ها، شیائومی می میکس ۳ قرار است تا دارای یک کلید اختصاصی برای فناوری هوش مصنوعی باشد که با فشردن آن، Xiao AI فعال می گردد.

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی XIAOMI 13 در نهایت معرفی شد

نظرات در مورد : تاریخ رسمی رونمایی از شیائومی Mi Mix 3

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *