گوشی هوشمند Mi A2 کمپانی شیائومی رسما معرفی شد

Mi A2

Mi A2 کمپانی شیائومی | این روزها بازار شایعات مربوط به گوشی های هوشمند کمپانی های چینی نظیر شیائومی و هوآوی نیز بسیار داغ می باشد. بالاخره پس از انتشار شایعات بسیار در خصوص Mi A2 کمپانی شیائومی امروز این گوشی میان رده به طور رسمی معرفی شد. Mi A2 شیائومی همانطور که گفتیم در دسته ی گوشی های هوشمند میان رده قرار دارد ولی از سیستم عامل اندروید وان استفاده می کند.

این کمپانی چینی امروز به طور رسمی از دو گوشی هوشمند جدید خود با نام های Mi A2 و Mi A2 lite با سیستم عامل اندروید وان رونمایی به عمل آورد. این موضوع در حالی است که کمپاتی گوگل این نسخه از سیستم عامل خود را تنها برای گوشی های هوشمند اقتصادی توسعه داده که محصولات جدید این کمپانی چینی نیز از مشخصات فنی مناسبی بهره مند می باشد.

Mi A2

مشخصات فنی Mi A2 و Mi A2 lite

در سال گذشته ی میلادی شیائومی از Mi A1 بر پایه گوشی Mi 5X رونمایی به عمل آورد و در سال جاری میلادی نیز شاهد توسعه Mi A2 بر پایه Mi 6X هستیم. این گوشی میان رده دارای ضخامتی برابر با 7.3 میلی متر می باشد و همچنین از یک صفحه نمایش 6 اینچی با نسبت تصویر 18 به 9 با رزولوشن 1080p بهره مند می باشد. تازه وارد کمپانی شیائومی یعنی Mi A2 مجهز به پردازنده اسنپدراگون 660 با دوربین اصلی دوگانه به همراه سنسورهای 12 و 20 مگاپیکسلی، دوربین سلفی با سنسور 20 مگاپیکسل، پورت USB نوع C و همچنین باتری 3000 میلی آمپر ساعتی مجهز می باشد. قویترین نسخه ی این گوشی میان رده دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم می باشد.

نسخه ی Mi A2 lite دارای مشخصات فنی ضعیف تری است و دارای یک صفجه نمایش 5.84 اینچی به همراه رزولوشن 1080p و نسبت تصویر 19 به 9 می باشد. کمپانی شیائومی برای این گوشی هوشمند خود از پردازنده اسنپدراگون 625 و دوربین اصلی دوگانه به همراه سنسورهای 12 و 5 مگاپیکسلی و همچنین دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی استفاده می نموده است.

Mi A2

Mi A2 lite دارای ضخامتی برابر با 8.75 میلی متر بود که انرژی مورد نیاز آن توسط یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد. بالاترین نسخه از این گوشی میان رده در دارای 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی می باشد.

بیشتر بخوانید  ارتقای اپلیکیشن های پولی iOS تنها با 10 روپیه

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی هوشمند Mi A2 کمپانی شیائومی رسما معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *