معرفی نسخه جدید iWork با پشتیبانی از اپل پنسل

iWork

شرکت اپل باری دیگر کاربران و طرفداران خود را تحت تأثیر قرار داد. پس از آن که آیفون 10 , نتوانست فروش پیش بینی شده ی خود را به ارمغان بیاورد , شرکت اپل به چالش های زیادی کشیده که نتیجه آن ها ایجاد تغییراتی در گوشی هایی است که قرار است در نیمه اول سال 97 رونمایی شوند. اما همان طور که شرکت اپل بار ها و بار ها ثبات کرده است , از مشکلات خود فرار نکرده و راهی دیگر برای جبران آن ها پیدا می کند. این بار هم مدیران اپل در یک نشست آموزشی , که هدف آن معرفی آیپد جدید خود بود اعلام کردند که از امروز توانایی ساپورت نسخه ی آپ دیت شده نرم‌ افزار اداری iWork را دارا می باشند.

اپل با معرفی نسخه جدید iWork نظر کاربرانی که از اپلیکیشن‌ های گوگل استفاده نمی کنند را به خود جلب کرد. این برنامه که یک اپ اداری برای ادیت و ذخیره و بایگانی کردن اسناد است, بسیار کاربردی بوده و پر طرفدار می باشد. شرکت اپل در این نشست , در ضمن معرفی نسخه‌ های به روز شده ای از کی نوت , پیجز و نامبرز بیان کرد که آیپد جدیدی که قرار است به زودی معرفی شود به اپل پنسل مجهز می باشد. این پنسل برای دانشجویانی که قصد دارند ریپورت های خود را ضمیمه کی نوت و بیجز کنند , بسیار مفید است.

در این میان , اشاره به هدف جدید اپل به نام حاشیه‌ نویسی هوشمند شد. این ویژگی به این صورت عمل می کند که هنگامی که دانشجویان در حال نوت برداری هستند , معلمان می توانند به صورت هم زمان صفحات مورد نظرشان را علامت گذاری کنند. این امر باعث می شود یادداشت های دانشجویان با علامت گذاری های معلمان هماهنگ شده و مطالعه برای آن ها آسان تر می شود.

اپل در ارائه این برنامه نسبت به گوگل موفق تر است , هر چند که امکان استفاده ی آنلاین از گوگل آن را بسیار محبوب کرده است اما حاشیه نویسی هوشمند اپل یک قدم بزرگ و نوین است و جلب توجه زیادی کرده است , به احتمال زیاد همین امر باعث می شود شرکت اپل از نظر تجاری و درآمد قدم مثبتی را طی کند. این در شرایطی که گوگل داکس هنوز ویژگی حاشیه‌ نویسی با قلم‌ های لمسی را ندارد , گزینه خوبی برای پیشی گرفتن در بازار رقابت است. اپل قول داده نسخه جدید اپلیکیشن iWork خیلی زود و به صورت رایگان در اپ استور در اختیار کاربران قرار گیرد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی نسخه جدید iWork با پشتیبانی از اپل پنسل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *